søndag den 6. februar 2011

Tidlig morgenstund..

At have kæledyr kan være ret forstyrrende for nattesøvnen.
Sådan var det her til morgen. Emmas mave sagde høje lyde og hun vandrede rastløs rundt.
En tur i haven og en halv med leverpostej senere sover hun nu lige så sødt i sofaen.
Måske lettere fornærmet, for hun vil vidst foretrække, at det var under Kristians dyne inde i sengen, men sån går det ikke, når man både fælder i enorme mængder og lige er gået i løbetid.
Søndagen idag står kun på vasketøj og indkøb.
Al rengøring og andre kedelige ting har jeg klaret på mine fridage.
Så mon ikke der bliver tid til en dejlig søndagstur et eller andet sted sammen med Emma:)
Og en middagslur!

3 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Uh ja- hunde og morgensøvn harmonerer ikke men Balder ved præcist når klokken er 7.30 for så vil han have morgenmad og Tigerdyret i Peter Plys har ikke levet forgæves. Det må Balder have hørt om for han hopper på min mave på samme måde hver morgen indtil jeg står op og giver ham morgenmad og lukker ham ud i haven og så er jeg jo vågen, så jeg kan nå at lave te og ordne brændeovn og fyre op i den og så er man jo ligesom vågen

Garn, hund & kat sagde ...

En pekingeser er en meget værdi lille bofælle at have.

De skal nok sørger for at dagen går som de har planlagt :-)

Mine er snart løbet tør for guf igen!

MissMuffin sagde ...

Karin, morgenmad er en farlig vane, haha:)
Fik Emma morgenmad vækkede hun nok også mig noget oftere.
Som du siger, er man først oppe, så går man ikke i seng igen..

Garn, hund og kat, guffer de den så ikke li lovligt meget:)
Normalt er Emma nu god nok til at sove i weekenden, bliver hun urolig er det fordi hun vil med op under dynen. Det kommer hun ikke lige for tiden med fældning og løbetid, men så må jeg oss stå op, det fair nok:)