lørdag den 26. februar 2011

Lørdag...

Det skulle ellers ha været en stille og rolig dovne-lørdag idag, men jeg bliver nød til at skulle et smut ind til byen.
Der er lige nogle småting jeg mangler, så jeg kan holde afslutning på mandag.
Uf, det bliver godt nok en dyr fornøjelse at spise 22 mennesker af:(
Et hurtigt smut ind tiil byen og så skal jeg bare hjem og dovne, som min plan nu var, haha..
Verden udenfor er også grå, våd og trist, så er det nu engang bedst bare at fordrve tiden indendørs, hvor der er lunt og godt.
Tror der skal bages et godt brød og hentes ost på torvet, så vi kan få et par gode madder...
Weekend er altså en god ting!
Skal I noget spændende?

11 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Næh--- her er meget stille for vi kan ikke komme ud. Her er isslag- så meget så man kan høre det- det knitrer ligesom stille ild- fordi bittesmå regndråber rammer isen der glaserer alt- så Balder er lige skøjtet ud- og nu skøjter han snart ind igen;-)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

HVor lyder det hyggeligt :) og ja, puha for en omgang med 22 mand til spisning. Men stadig hyggeligt ;)

Jeg skal holde forsinket julefrokost med tøserne fra Pieces i aften, så der er sammenskudsgilde på menuen :) Jeg skal stå for dessert, så jeg er i køkkenet her til morgen, for og gøre dessertkagen klar ;)

Lidt sker der da, nu hvor manden er på job.

Knuuus

Camilla sagde ...

Det lyder som en rigtig hyggelig lørdag - weekender er altså fantastisk.

Sikke en omgang du får dig på mandag - 22 mennesker! Wow

Min weekend er booket meget op - skal bl.a. se Melodi Grand Prix i aften, og Oscar uddeling i morgen... hvilket betyder at jeg har taget fri mandag - yay :o)

knus
Camilla

Miss A sagde ...

Godmorgen :)

Jeg kan godt forstå, at du hellere vil blive inde på sådan en kold lørdag. Men det bliver da helt sikkert en hyggelig afslutning, og jeg er sikker på, at du nok skal få bikset noget lækkert sammen :)

God weekend.

De bedste hilsner fra Anita
http://livogmad.blogspot.com

Anonym sagde ...

Her i Odense skinner solen - men AK min dag skal tilbringes inde i Magasin med at sælge smykker! Forstå mig ret, jeg elsker mit arbejde, men på sådan en skøn lørdag, ville jeg hellere hygge med Manden ;)

Håber du får hygget og dovnet igennem, efter alle dine gøremål!

- Maj :)

Marie sagde ...

Altså min lørdag skal bruges på lektier.. Ikke det sjoveste, men de skal jo laves - desværre. ;)
Så jeg kommer til at hygge mig med dansk - og tysk stil.
//MissCrea.

Piskeriset sagde ...

Uh - ostetur! Det har jeg truet gemalen med på næste lørdag! Ost er bare så godt :-)

Jeg har været til træning, og vi har gået en tur i skoven. Om lidt står den på praktiske opgaver i huset og så forhåbentlig nogle hyggeting senere :-)

Rigtig god weekend!

MissMuffin sagde ...

Karin, uha..
Så er min mor hvertfald ikke glad, for det må se lige såsan ud de par kilometer nordpå de bor..

Kristine, det lyder hyggeligt:)
Og det er altså en rigtig god ide med sån et sammenskudsgilde, så bliver det lidt mere overskueligt sån en aften.
God fornøjelse med det og lav nu ikke for meget ballade:)
Knus

Camilla, vi skal spise oppe på arbejde, men vores kantine er under opbygning, så jeg kan ikke få maden derfra desværre.
Pålægskagemændene må hentes ude i byen og så bliver det altså noget dyrt!
Du skal se noget fjernsyn må man sige, god fornøjelse med det:)

MissA, det skal bar holdes på arbejde, så jeg har bestilt et par pålægskagemænd og så bager jeg et par kager, for det skal være nemt og må ikke kræve, at der er adgang til køkken...

Maj, solskin, det er snyd!
Her har vi det gråt og vådt..
Det er hårdt at være i butik, det der lørdagsarbejde er slet ikke mig.
God weekend når du kommer så langt:)

MissCrea, får det helt dårligt bar du nævner lektier. Puuh..
Og så lige tysk, ydrk!
Håber du kommer igennem det hele, så du også kan nå at få lidt weekend..

Piskeris, du var da frygteligt aktiv!!
Vi sku bar li et par småting, men jeg faldt selvfølgeligt over et par bukser, ballarinaer og et tørklæde på udsalg, haha..
Nu er rengøringen lige overstået og så skal der slappes af resten af dagen!!

Stine sagde ...

Jeg håber du deler din 22-menneskers menu med os :)

MissMuffin sagde ...

Stine, det er bare pålægskemand fra slagteren til den nette som af 800 kr.
Jeg har ikke adgang til et køkken på arbejde, så det kan ikke være anderledes...

Miss A sagde ...

Hej igen..

Men det er da også en god måde at gøre det på :)

Glæder mig til at se, hvad du får bagt..

De bedste hilsner fra
Anita