lørdag den 29. august 2009

Og der var en..

og der var 2.. Og der var 3.. Og der var.. 4.. Og der var 5 små hundebasser hjemme hos mor:)
Sikke en omgang, der var liv i kassen og især den lille pige, der kom som den sidste, er jeg bar helt forelsket i- at hende og hendes helt lyse søster så er et par små bestemte damer, det er en anden ting:) De 3 andre var bar nogle søde små putte-trolde med tykke maver:)
Hvis du skulle være interesseret, så er der stadig en chance for at få fat i sån en lille guldklump her:)
Shar pei'en er en sjov og anderledes familiehund med en dejlig personlighed og et udseende som altid vækker opmærksomhed:)

Dagen igår var lang, men rigtig hyggelig.
Desværre har naboens søn holdt os vågen et par timer i nat, fordi de lige synes, at de skulle holde fest udenfor vores soveværelsesvinduer.. Så der er nok åbnet op for en middagslur idag:)
Kristian skal for en gangs skyld til fodbold og jeg overvejer om det skal være idag, at jeg får gjort køkkenet rent...
Jeg går dog og overvejer en investering derud til og hvis jeg nu lige får mig besluttet her i løbet af formiddagen, så tror jeg at jge venter, for så kan jeg få ryddet ordenligt op samtidig med..

11 kommentarer:

Madame sagde ...

Den lille hundebasse er da slet ikke til at stå for! Åh, sådan en ville jeg gerne have - men det tror jeg ikke, Miss Mis og Sofus ville synes om :-)

Øv, det var vel nok synd, at naboens søn holdt fest, så I ikke fik sovet nok. Du må have en morfar lidt senere ...

MissMuffin sagde ...

Haha, mon ikke Miss Mis og Sofus ville lære at leve med sån en vildbasse:)

Ja, deres børn er nogle uopdragne møgunger, det er ikke første gang det sker her inden for kort tid..

Miss Midtjylland sagde ...

Du var ikke ude at give den som sure Fru Olsen for at få nattero? Det plejer da at være effektivt, når du gør det?

MissMuffin sagde ...

Ham her er desværre uden for al pædagogisk rækkevidde efterhånden. Jeg skrev en sms om at vi faktisk pøvede at sove efterfulgt af en stor smiley, hvilket bar fik ham til at sidde udenfor og råbe at jeg var en møgkælling og andre mindre pæne ting...
Ungdommen nu til dags:)

Miss Midtjylland sagde ...

Helt ærligt... Han er da latterlig og egoistisk. Kunne du ikek prøve at fange ham engang i dag, når han er blevet ædru?

MissMuffin sagde ...

Jo, det er også planen:)

MetteSofie sagde ...

Hvor er han bare kær... Er helt vild med de små grise. Hvis ikke vi havde katte, så skulle jeg helt sikkert ha haft sådan en lille gris med i huset :)

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er den da bare sød, men jeg har nok i at holde styr på Hugo :)

Det er træls at I ikke har fået jeres nattesøvn, jeg kan godt huske hvordan det var da jeg havde min umulige underbo.

God fornøjelse med rengøringen !

Knus

MissMuffin sagde ...

Mette Sofie, en havlp kan sagtens vænnes til at være god med kattene, så overvej det da lige en ekstra gang, den ville være perfekt at have med ud i jeres nye hus:)

Pernille, synes du ikke at Hugo mangler en legekammerat:) Ej, forstår hvad du mener, jeg må også nøjes med Emma:)
Værst er, at naboerne faktisk er familie, så jeg skal jo også tage lidt hensyn og ikke lave en masse ballade..

MetteSofie sagde ...

Jeg har lige været inde og lure på dine forældres side.. Jeg er helt solgt. De er da bare helt fantastiske de hunde :) Jeg kunne godt gå hen og blive hunde-menneske med sådan et dejligt delle-dyr ;) Hvad ligger sådan en hund på i pris ca? Er lidt nysgerrig..

MissMuffin sagde ...

De er nemlig nogle rigtig delle-dyr:)
Pris og kontrakt tør jeg ikke rigtig gå ind i, der skal du have fat i min mor, jeg vil helst ikke sige noget forkert:)
Så hvis du får overtalt Thomas, så ring eller mail min mor, så skal hun forklare jer det- jeg ved i også skal være velkomne til at komme se hundene "live", så I ved hvad det er for nogle størrelser:)