tirsdag den 11. august 2009

Tror du på spøgelser?..

BØH!!!
Nu har jeg været igennem de dejlige produkter for Korres og sån her ser man ud med deres yoghurt-maske på:)
Nogen af produkterne imponerede mig ikke meget, men dr kom også ønsker på listen: "Basil&Lemon" Bodymilk, "Quince" Bodybutter og ThymeHoney facecream er virkeligt nogle lækre sager, som jeg ville øsnke jeg havde råd til. Priserne ligger mellem 180 - 300 kr, og det er lidt mere en hvad en babyolie og apotekets ansigtscreme koster:(
Idag vil jeg forsøge mig med at tage på arbejde, måske bar en halv dag hvis foden biver helt tosset. Alene turen til og fra toget og op på kontoret er længere end hvad jeg har gået hele den sidste uge, men nu må vi se. Værst er, at jeg ikke rigtig har nogle sko, som jeg kan ha fødderne i, andet end et par tårems-sandaler og her vælter regnen altså stadig ned..

10 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Argh! :-D
... nu ikke noget med at være iført den maske, når du skal på arbejde, vel? ;-)

Pøjpøj med forsøget!

Anonym sagde ...

Hey .. din lillebror siger at du ligner en heks..
God dag på jobbet og håber at foden holder til det !

Mette Lykke sagde ...

Ha ha.. jeg blev helt forskrækket, men så så jeg det var dine smukke brune øjne.
Uha ingen sko.. kan du ikke købe et par plastik tøffler..

Miss Midtjylland sagde ...

Hvad med de røde gummistøvler?

MissMuffin sagde ...

Haha, bare rolig- den nåede at komme af:)
Knus

Mor, kan du sige til møgungen at han skal tie stille ellers bliver der kage-stop:)

Jeg ser også lidt farlig ud Mette, så det forstår jeg godt:)
Har et par jeg godt li kan holde ud og idag på jobbet havde jeg bar et par tynde strømper på, så det går nok:)

Ikke enagng gummistøvlerne, de strammer om anklerne...

Madame sagde ...

Haha, ja det er da et ægte spøgelse ;-)

Jeg håber, dit forsøg med at tage på arbejde går godt - du skulle nødig lave ulykker med den anden fod ...

MissMuffin sagde ...

Jae,der er mere mellem himmel og jord:)

Foden straffer mig vidst lidt nu, men en halv dag klaredejeg, men heller ikke mere, så tror jeg det ville gå galt..

Eva Nynne sagde ...

Ha ha :-) Fedt billede!

Lone sagde ...

Du ser smuk ud med maske. Mit ansigt er totalt stivnet, når jeg bruger pisket æggehvide, som maske. - Eller også er det aldersforskellen :O
Håber, du er kommet godt gennem arbejdsdagen :-)

MissMuffin sagde ...

Eva og Alex, jeg synes også selv det var rigtig sjovt selvom Kristian vidst synes jeg er lidt pinlig:)

Lone, hvor er du sød:)
Mit ansigt bliver altså også helt stift og mærkeligt når jeg laver hjemmelavet maske:)
Min fortrukne er advocado, yoghurt og lidt honning..