fredag den 4. november 2011

Stakkels, lille Emma..


Åha, selvom jeg tog til dyrelægen for små to uger siden med Emma, så undgik hun ikke en omgang livmoderbetændelse. Øv, for en omgang!
Vi har både væet ved dyrelægen igår og idag for at få en sprøjte og så får hun antibiotika.
Heldigvis virker hun ikke til, at være særligt dårlig- er faktisk mere bange for at det ender med, at hun dør af skræk oppe ved dyrlægen i stedet:)
Sån noget livmoderbetændelse er ret klamt, kan jeg lige hilse og sige...
Alt herhjemme er pakket i lagner og gamle håndklæder, som hele tiden skal skiftes og vaskes. Gulvene skal vaskes mindst 1 gang hver dag. For der stinker! Uf, hvor det stinker.
Emma stinker jo derfor også, så hun får nok ikke al den opmærksomhed hun ønsker, den stakkel. Men hvem gider lige sidde med en hund der stinker og er fedtet ind i medicin og andre ulæks sager? Kan jo heller ikke bade hende hver dag... Stakkels Emma..
Øv, håber at lidt ro her i weekenden hjælper på det...
Ikke nok med, at "barnet" er syg, så skal jeg arbejde både fredag, lørdag og søndag og så lige til en 25 års fødselsdag imorgen. Godt Kristian har tid til at være hjemme!

9 kommentarer:

Amalie sagde ...

Åh, nej hvor er det synd!
God bedring til Emma.

- Og god weekend til dig, på trods af masser af arbejde :)

Amalie

Merca sagde ...

Åh lille pus. Jeg håber snart at Emma er på benene igen.
Jeg håber at I får en god weekend begge to ;o)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Åh lille skat :-( Håber hun har det bedre efter en weekend fyldt med Kristians kærlighed og omsorg ;-)

Bitten sagde ...

Stakkels Emma :( God bedring med den lille hund!

Camilla sagde ...

Stakkels lille Emma :o( Håber, at hun snart får det bedre :o)

MissMuffin sagde ...

Amalie, det er rigtig træls! God weekend!

Merca, det håber jeg også. Her til aften virker hun lidt mere tilpas, så jeg krydser fingre for, at det bliver ved:)

Kristine, tror ikke hun er så tilfreds med ham, for han puttede hende i bad idag, haha:) Ej, hun virker lidt bedre idag, så jeg håber det går fremad, for livmoderbetændelse i hendes alder er ike at kimse af..

Bitten, du ved jo hvordan det er med mange dyrelægebesøg og dertil hørende regninger!

Tak Camilla- er Coco ikke allerede sterilisseret anbefaler jeg det på det kraftigste!

Malene uden R sagde ...

God bedring med det bette pus - ved selv hvor træls jeg har det, når Kenzo er syg eller bare lidt utilpas! :(

MissMuffin sagde ...

Malene, tak.. Det er desværre en temmeligt alvorlig omgang, så nu håber jeg at hun snart er ovenpå...

Christina Hansen sagde ...

Stakkels Emma :( God bedring med hende ;)

Derfor er min lille pige sterilliseret - det skidt vil vi ikke igennem engang til.. Det er så klamt..