torsdag den 10. november 2011

Et af genbrugs-fundene..

Billederne af mine genbrugsfund er desværre ikke blevet så gode pga. det manglende dagslys, men I kan lige se en af de sager, som kom med hjem: 12 servietringe i sølv til 10 kr. pr. stk.
Synes de er så fine og jeg kan godt li at dække pænt bord når der kommer gæster.
Udover det købte jeg en lille lysestage, en trøje, en flot lagkagespade i sølv og en rigtig flot vase med blå blomster, som Kristian allerede hader, haha..
Kunne ha købt meget mere, men jeg skal jo oss lige ha plads til sagerne:) De andre piger købte også mange fine sager og der var også et par imellem, som jeg misunder lidt, haha!
Vi var i Aalborg, Nørresundby, Hjallerup og Dronninglund. Selvom det ikke lyder af meget, så tog det alligevel fra 10-16.30.. men så var vi også lige inden om Signes mormor og spise vores madpakker og få varmen:)
Tror ikke, at det er sidste tur vi tar, for der er masser af butikker, der mangler at blive udforsket:)

6 kommentarer:

Louise sagde ...

Hej det lyder da som en rigtig hyggelig tur i var på.... Elsker bare loppeture. ha en dejlig dag klem

Linebinevaskemaskine sagde ...

De er godt nok søde de servietringe :) den i vadum har også virkleig nogle spænndende ting engang imellem

MissMuffin sagde ...

Louise, det var en rigtig hyggelig tur, så det bliver bestemt ikke den sidste!

Line, tror faktisk aldrig jeg har været i Vadum, så jeg vidste slet ikke der lå en der- den må du vise mig ved lejlighed:)

Marie sagde ...

Hej Sabina! Tjek evt. min give away! :-)
//Marie www.mariemacaron.blogspot.com

Camilla sagde ...

Ej, hvor er de bare fine de servietringe :o) Sådan nogle vil jeg da også have!

Jeg er ikke så god til genbrugsbutikker, men jeg burde måske prøve det, hvis man kan være heldig at finde sådan nogle fine ting :o)

MissMuffin sagde ...

Marie, det gør jeg da lige:)

Camilla, der er også rigtig meget skrammel og også rigtigt meget skrammel til overpris, men giver man sig lidt tid, så kan man være heldig.
Næste gang vi ses skal jeg nok li fortælle dig hvor de gode steder er:)Servietringene ville jeg egentligt kun ha haft 6 af, men den søde dame fik mig overbevist om, at det var for lidt, haha..