mandag den 14. november 2011

Den smukkeste vase..

Denne fine vase var et af fundene, da jeg i sidste uge var på loppe-tur med pigerne fra gruppen.
Ved nu ikke, om jeg vil kalde den et "loppefund", for jeg synes faktisk at den var lidt dyr, men jeg måtte bare eje den!
Ja, Kristian synes den er frygteligt grim, men det er bare ærgeligt:)
Under vasen er der skrevet "3-11-69, Lis", så mon ikke vasen engang har tilhørt en dame der hed Lis? Den er sån lidt sjov lav og bred, så det er ikke alle slags blomster der kan komme deri- tror den vil være rigtig yndig med hvide hyacinther i:)

6 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Haha, kender det alt for godt :) Peter havde også korset sig selv, hvis jeg var kommet hjem med den der ;) Men smuk er den nu engang :)

MissMuffin sagde ...

Kristine, den passer heller ikke så godt ind mellem jeres fine og stilrene sager:)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Haha, nej - desværre. Øv også for, at mit kontrollerede hoved fucker sådan noget op :-) jeg må nyde vasen hjemme hos dig :-)

MissMuffin sagde ...

Det skal du altid være velkommen til søde:)

Anonym sagde ...

Hej.
Jeg tror, at det er "Lis" som har malet den. Sådan gjorde vi, da jeg gik til porcelænsmaling i sin tid.
Kh Charlotte

MissMuffin sagde ...

Charlotte, der er et stempel i bunden fra en keramikfabrik, som jeg ofte støder på når jeg er på genbrugstur, så tror du ikke, at den stammer derfra? Ellers skal Lis hvertfald have en stor hånd for det smukke arbejde:)