lørdag den 12. november 2011

Lørdag...

Vi var advaret om, at naboen holdt julefrokost, men hold da op!
Det ku vidst lige så godt ha været en flok vilde dyr, der var sluppet løs, sån har det larmet i nat. Øv!
Så jeg er noget træt her til morgen, hvor jeg først skal på arbejde og bagefter sætter kurs mod Frederikshavn.
Vi skal besøge Charlotte og Carsten, så det bliver rigtigt skønt, for det er længe siden sidst.
Først, så må jeg hellere se om jeg kan blive færdig, for kunne jeg nu lige nå på torvet inden arbejde, så ville det være skønt!

2 kommentarer:

Dorte sagde ...

Fed blomst og den der skjuler hedder den nok ikke - vildt flot;)

Ja det kan faktisk godt være pis irriterende når folk larmer, og man ikke selv deltager i festen hehe....

MissMuffin sagde ...

Dorte, det er sån et slags "fuglehus", så det ser rigtig sødt ud- det er købt i Netto:)
Er sikker på, at gad jeg, så havde jeg været mere end velkommen til festen, da det er min fætter der bor nedenunder:)