lørdag den 19. november 2011

Et lille smugkig...


Aftenen igår gik med at lave de sidste forberedelser til Sallings store julefrokost i aften.
Der er en konkurrence om at dække det flotteste bord, der både skal afspejle jul og afdelingens sjæl. Så igår var mit badeværelse fyldt med sukkersøde marengs, der skulle have en overhaling med glimmer-dåsen. Men mere kan der ikke afsløres, for sæt nu der sidder nogle slemme konkurrenter der bag skærmen!
Nu vil jeg gøre nordpå til mor. Vi skal ha sendt julegaver til den store møgunge på Grønland, for han kommer desværre ikke hjem til jul i år:( Og så skal vi også lige i skoven, for jeg skal ha samlet mos og kogler til min adventsdekoration, for den bliver lavet næste weekend. Så jeg har en travl dag idag og så regner der oveni købet!
Sån er det, for jeg ved at jeg har det dårligt imorgen, haha..

3 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

GUF siger jeg bare :) og fedt du opbevarer dem på badeværelset :) haha.

Håber i får en super god aften :) Sørg nu for at drikke dig en kæp i øret, nu hvor du har fri i morgen ;)

Malene uden R sagde ...

Glæder mig til at se resultatet :)
Og ha' en dejlig aften! :)

MissMuffin sagde ...

Kristine, det blev jeg nød til! De sku jo ha rigeligt med søvglimmer-spray, så det krævede et sted med mulighed for god udsugning!

Malene, nu må vi se om billederne fra min Iphone er værd at vise frem!