søndag den 13. november 2011

Søndagen der forsvandt...

Om søndagen hører der sig en søndagstur til, men pga. arbejde har der ikke været mange af den slags. Idag tog vi til fjorden og var så heldige at "opdage" et nyt sted, der var perfekt til at lufte Emma.
Vejret var desværre ikke så flot som igår, men vi fik alligevel en dejlig lang gåtur, med udsigt til masser af kajakker, sejlskibe og en enkelt af de hurtige.
Resten af dagen er smuldret væk mellem hænderne på mig, for pludseligt er der igen aften og jeg har ikke åbnet en bog endnu. Ja, vasketøjet er heller ikke helt færdigt, men det når jeg nu nok.
Aftenen står hvertfald på et par timers lektier inden det er sengetid!

Og så vil jeg også lige sige "Velkommen!" til min læser nr. 500!!!
De er sååå vildt! Tusind tak til alle jer der følger med:)

4 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Pyh, jeg sidder med samme følelse - selvom lektierne så småt er påbegyndt. Jeg ved dog, at der jo kommer et nyt afsnit af "borgen" nu her kl. 20.00, og aftensmaden er endnu ikke indtaget - DERFOR bliver resten af lektietiden vist afholdt i sengen med computeren i skødet, for jeg er SÅÅÅÅ bombet i dag.

Tilykke med de 500 læsere forresten :) Det er da bare sååå flot ! men jeg forstå dem jo udemærket ;)

MissMuffin sagde ...

Åha, så er du også ramt! Altså, har nået en del idag, men det har nærmest taget dobbelt så lang tid som det plejer!
- og tak!

Dorte sagde ...

Hold da helt op, 500 læsere, det fannerme mange MissMuffin.... men du altså os go til at blogge;)
Jeg følger dig dagligt stadig og det vil jeg nok blive ved med. Ikke altid jeg når at kommentere - men jeg er her;)
Du kan godt være lidt stolt af dig selv;)

MissMuffin sagde ...

Taak Dorte- men det har også taget 3 år at nå så langt:)