søndag den 6. november 2011

Søndag og arbejde..

Efter en rigtig hyggelig 25 års fødselsdag igår med masser af dejlig mad, kage og drikke er jeg godt nok en smule smadret idag, men det hjælper jo ikke noget, når jeg skal på arbejde:)
Kristian er ikke vild med de her arbejds-søndage, for de betyder, at det er ham, der skal vaske tøj og købe ind:) Jeg synes, at det er dejligt at komme hjem og så er det ordnet, haha!!
Hjemme igen venter så lektierne, suk.. Dem laver han nok ik:)
Skal I lave noget spændende idag?
Havde jeg fri, så tror jeg, at jeg ville ha taget på julehandlen, for det er med at komme igang med alle de pakker der skal købes..

4 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Føler med dig - jeg skal også jobbe ! Jeg kigger nok lige ind til dig idag, hvis jeg får tid :)

Hyggemor sagde ...

Jeg skal bage masser af pølsehorn og mini pizzaér :-) Min datter fylder 5 år i morgen og børnehaven kommer og fejrer det. Kagen har jeg bestilt hos min kusine, som laver de fineste kager. Når man bliver 5 år, vil man gerne have en Hello Kitty kage og det rækker mine evner vist ikke til ;-) God søndag til dig.

Piskeriset sagde ...

Haha, det er da fedt, at han kan ordne tingene, mens du er på arbejde! Så kan det jo være, at han også får aftensmad den dag ;-)

MissMuffin sagde ...

Kristine, ærgeligt at jeg ikke lige havde ordenligt tid til at sludre;(

Hyggemor, så har du da også nok at se til- både idag og imorgen:)

Piskeris, nogle gange vil det bare være lettere at gøre tingene selv!