fredag den 25. november 2011

Fredag og forberedelser..

Endnu en studie-hjemme-dag er der i denne uge og det passer mig meget fint.
Da jeg stod op kom jeg i tanke om, at jeg vidst kunne nå et Pilates-hold, så efter en hurtigt omgang morgenmad smuttede jeg ned for at træne. Det har ellers ikke været meget jeg har fået trænet og det er skide irriterende. Det er som regel bare altid det, som jeg vælger fra frem for andet... Det må jeg få lavet om på!
På vejen hjem nåede jeg lige forbi Føtex og torvet- om fredagen er der torvedag i Nørresundby, men jeg når det sjældent og derfor plejer jeg at ta ind til byen lørdag. Så jeg fik lige provianteret til weekenden. Har bestemt mig for, at der officielt er jul herhjemme imorgen, så vi skal selvfølgeligt have noget med and og appelsin og andre gode sager:)
Resten af dagen skal gå med lektier og rengøring!
Har jeg tid og overskud, så har jeg også sager på lager til nogle små projekter i køkkenet, men nu må vi se:)

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Ork det lyder lækkert :) Jeg synes det er sejt du trumfer igennem med dit jule'gøjl :) Jeg er fan ;)

Jeg må også indrømme at der har sneget sig ret meget jule tam tam frem herhjemme. Det er ikke placeret endnu, men det er kommet frem af skjulet ;)

Jeg håber du får tid til at få tullet lidt i køkkenet i aften :)

MissMuffin sagde ...

Kristine, når der endeligt er en anledning til at skeje helt ud, så skal der skejes helt ud:)
havde ikke lige regnet med du ville pynte en masse- nærmere kun bage en masse, haha..
Det tror jeg at der gør. Lektierne er der nogen lunde styr på, så dem vil jeg først kigge på igen på søndag...