fredag den 4. november 2011

Tip#2: Opbevaring af krymmeldåserne


Camilla og Line har bare helt styr på deres grej og jeg var ved at dø af misundelse da jeg så det!
Så i tirsdags lokkede jeg Nicole med i Ikea, så jeg kunne få styr på sagerne. Boksene koster 39 kr og har 3 små rum, som man kan tage siderne af, hvis man kun ønsker 1 eller 2. Super smart!
De fåes i flere størrelser og næste gang jeg smutter i Ikea bliver jeg nok nød til at have en af de høje, for der kan de almindelige dåser med krymmel stå i.
Det har ikke givet mere plads i skabene, tværtimod, men det har givet orden. Og jeg elsker orden:)
Det kagegrej fylder godt nok en hel del efterhånden! Har disse 2 dåser til mine udstikkere og mine tyller og så har jeg en hel skuffe kun til papirsforme, små lys, flag og andre nødvendigheder, haha..

10 kommentarer:

anni sagde ...

ja, det er virkelig nødvendigheder hvorfor forstår mænd ikke det? hvor er det blevet flot i orden. kan du være sød at sige mig hvad de kasser fra Ikea hedder? dem syntes jeg ikke at jeg kender?
god weekend til dig fra mig

Micha sagde ...

hvor er det smart, må helt klart dele dit tips med min søster :)
KH Micha

Nanna sagde ...

Hehe jeg kender det alt for godt . Har og en masse dåser, skuffer og kasser der forsøger at holde orden i sagerne . Men der kommer hele tiden nye ting til (Ups), og større er sådan et studiekøkken altså bare heller ikke ;)

MissMuffin sagde ...

anni, Kristian tar det heldigvis meget roligt, selvom han vidst synes det tar lidt overhånd nogle gange! Serien hedder KRUS (http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60118214/)
God weekend:)

Micha, håber hun kan bruge det:)

Nanna, glæder mig altså også til den dag, hvor jeg får et stooort køkken, så jeg har plads til alle mine sager, for kan snart ikke klemme mere ind!

anni sagde ...

tak skal du ha' Sabina! jeg bliver nød til at skulle derud i dag eller i morgen. man har altid hundredetusinde småting som ligger og flyder! tak for tippet.

MissMuffin sagde ...

Anni, det var så lidt:)

Andrea22 sagde ...

Jeg faldt også over de kasser fra Ikea engang og bruger dem også til alle vores krydderier så de ikke ligger over det hele i vores alt for små skabe. Praktisk, billigt og godt;)

MissMuffin sagde ...

Andrea, det var faktisk også en rigtig god ide, for min er altid i totalt kaos! Måske jeg lige skal have et par stykker så!

Piskeriset sagde ...

Det er en god måde at organisere det på. Jeg overvejer at gøre noget lignende, for jeg er ikke helt tilfreds med den måde, mine pt. er organiseret på.

MissMuffin sagde ...

Piskeris, vi er nogle slemme samlere, er vi:)