mandag den 28. november 2011

Lakket til:)

 Line reklamerede på vores facebook-gruppe, da Nice Hair havde tilbud på Essie neglelak.
Alle blev solgt til 28 kr. imod de normale 99 kr. Det var altså billigt og hurtigt sprang et par af pigerne fra gruppen med på vognen, så vi fik bestilt en hel del. Faktisk bestilte vi 3 piger for 755 kr, men der var så også andet en neglelak med!
Jeg har før handlet hos Nice Hair og mine varer er altid kommet rigtig hurtigt, været pakket rigtig godt ind og så er priserne rimelige, især i forhold til frisørenes- og så er deres fragt kun 29 kr.
 Jeg bestilte 5 lakker og kom derfor af med omkring 140 kr. Det synes jeg er ok. Det var de lidt mørkere farvere, som jeg gik efter, for min samling består efterhånden kun af de helt lyse pasteller og det er for kedeligt her til vinter.
Farverne blev bestilt lidt i blinde, for jeg kendte ikke lige nogen af dem i virkeligheden og det snyder jo noget på billeder..
Hjem til mig kom; "Rock Star Skinny", "Mink Muffs", "Fishnet Stockings", " Angora Cardi" og "Soiree Mauve". De sidste 2 ligner hinanden meget i farven, men den ene er mørkere og mere lilla.
Jeg er hvertfald godt tilfreds, så nu er jeg spændt på at få den prøvet!

9 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

GUF! :) Essie er lovely :) Nu ærger jeg mig jo selvfølgelig over, at jeg ikke fik noget med, men jeg har bare aaalt for mange neglelak, som endnu ikke er brugt, såååh måske det var godtnok jeg ikke faldt i :)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

lækre farver i øvrigt :)

MissMuffin sagde ...

Kristine, jeg kunne hvertfald ikke stå for tilbuddet:)
Har 2 lakker fra essie og den ene er ikke ret god, da den er svær at få jævn, mens den anden er super god og holdbar. Så jeg er spændt på at se hvordan de her er! synes også det er nogle rigtigt gode farver, så jeg må hellere få prøvet dem af!

Piskeriset sagde ...

Jeg har læst rigtig godt om Essie flere steder. Er de meget holdbare? Har selv købt nogle lækre OPI-lakker for nylig, og nu glæder jeg mig meget til at prøve dem :-)

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Essie har bare så mange fede farver, men må dog indrømme at jeg ikke helt ved, om jeg synes de er god kvalitet. Jeg har to matte pastelfarver, og de er helt umulige synes jeg. Er vildt lang tid om at tørre og der kommer nemt mærker i alligevel. Så har jeg en mørk lidt lilla med lidt glimmer, som jeg til gengæld er glad for. Tørrer hurtigere og holder sig fin og blank ... så jeg er lidt ambivalent. Købte for nylig minførste lak fra Nilens Jord, som er til samme pris og jeg synes den er meget nemmere og pænere faktisk:-)Men vi er jo også forskellige heldigvis

MissMuffin sagde ...

Piskeris, jeg er selv lidt blandet, for jeg har en, som er super god og holdbar og så har jeg også en, som er umulig at få jævn. Så nu kommer den store test!
Jeg har en lak fra OPI i den smukkeste lilla farve, men jeg synes den er så tynd, så det er virkeligt et stort arbejde at få den jævn og pæn- hvertfald 3 lag og det tar jo tid. Men så holder den også godt!

Tante Sød, jeg har også en der er helt umulig og en der bare er super god! Så nu kommer den store essie-test hvertfald, så må jeg se om de er så gode som alle siger... Jeg har aldrig prøvet Nilens Jord, men har været meget glad for Gosh og også de der billige fra Depend...

Mette sagde ...

jeg blev også fristet dog på billigvoks.dk, hvor de kostede 30 kr, men det er stadig en vild besparelse ;) jeg købte dog kun en, man er vel på SU? ;)

Mette sagde ...

Vi har også være der - men trods vinteren faldt vi (eller dvs. Poden) for pastellerne...

MissMuffin sagde ...

Mette, det var stadig billigt- jeg er nu også på SU, men jeg kunne ikke kun bestemme mig for en eller 2:)

Mette, pasteller har jeg også i enorme mængder, men her om vinteren kan jeg godt li lidt mørke farver, for det har mit tøj også:)