søndag den 13. november 2011

Lørdag og Søndag

 Vi var inviteret på mad hjemme hos Charlotte og Carsten igår og det var hyggeligt som altid.
Jeg havde endda selv bestilt menuen; svinekam på grill med al tilbehør.
Uhm, hvor det smagte godt! Jeg laver sjældent gammeldags, dansk mad selv, men engang imellem elsker jeg at få det, for det smager bare godt og lidt af barndom.
Carsten er ret sej med en grill og stegen var bare perfekt stegt og med sprød svær, så skal jeg selv lave det engang, så må vi ha støvet grillen ude i garagen af.

Nu fik jo ikke sovet ret meget natten til lørdag, så vi var bare trætte igår og jeg har sovet længe- helt til 7.30 idag! Skønt!
Jeg nåede rengøringen her i ugen, så idag mangler jeg bare at give brusekabinen en ekstra omgang, rengøre køleskabet og vaske tøj.
Der skal også gåes en ekstra lang tur med Emma, købes ind, bages boller og laves lektier. Gad godt der var lidt flere timer hver søndag:)

8 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Det ser superhyggeligt ud! Sejt at du lige kan bestille maden på forhånd - så er det sjovt at være gæst :-D

Dorte sagde ...

Du får en travl dag;)

Årh ja, det ser jo bare lækkert ud det mad.... lige før jeg kan dufte det her;)

Du må ha en go søndag - vejret er lige til, at lufte hund i;) Koldt, men frisk vejr! Jeg passer hund i denne uge, så jeg får også et par gå ture, det nu meget hyggeligt;)

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det må man heldigvis godt oppe ved Lotte:)

Dorte, heroppe er der desværre lidt tåget, men måske de fordufter lidt senere:)
Der går nok også lidt inden vi kommer i gang med noget, for Kristian sover stadig og jeg er vidst lidt doven idag:)

Lea sagde ...

Det ser godt ud :-)
Og jaa, søndage er generelt ALT for korte, hvis du finder nogle ekstra timer et sted, må du gerne sende nogen til mig :-D

Maj sagde ...

Uhhhmmm steg på en grill er det bedste - ligegyldigt hvilken steg der er tale om :D

Jeg synes også altid at jeg mangler flere timer i døgnet, specielt i eksamensperioderne - de er sq ved at tage livet af mig :S

Rigtig god søndag ;)

- Maj :)

Agnethe - about a girl sagde ...

Ej hvor ser det bare lækkert ud!!! Kan godt lide, at der lige har sneget sig en enlig gulerod med på tallerkenen også - bare sådan lige til at skabe lidt ekstra kontrastfarve ;)

Rigtig god søndag...

MissMuffin sagde ...

Lea, jeg er hvertfald bagefter, får først tid til at kigge på mine lektier nu- havde ellers en drøm om, at det skulle overståes i eftermiddags! Øv oss..

Maj, jeg kan slet ikke overskue at tænke på hvordan det blir i eksamenperioderne, når jeg synes det er svært at få hverdagen til at hænge sammen!!

Agnethe, jeg er først begyndt at spise kogte grøntsager her på det sidste, for jeg har vidst barndomstraumer over udkogte grøntsager. Den her var dog perfekt kogt, så der kom efterfølgende flere på tallerkenen:)

Sprøde svær sagde ...

Hold op et kanon billede du har der med flæskestegen. Det er virkelig godt taget og retten ser bare ekstremt lækker ud.
Den kunne jeg altså godt sætte tænderne i lige nu.

Virkelig godt gået !!

Hilsen
Laila