onsdag den 2. november 2011

Hjemmedag

Vi har i gruppen aftalt, at der skal være lidt mere hjemmearbejde, så vi ikke skal være så meget på uni, for nogle gange får man skrevet noget mere, når man er derhjemme.
Det passer mig fint, for der er også altid lidt herhjemme der skal laves, så det kan jeg nå indimellem. Det kan være lidt svært at nå ellers nogen gange!
Idag er der så hjemmearbejdsdag og jeg fik kigget på lidt igår aftes, så der skal arbejdes lidt videre med det nu her. Samtidig er der også lidt praktisk på programmet; der skal støvsuges, vaskes hund, bages pølsehorn og bages boller. Så er den dag ligesom også gået!
Kl. 16.30 afhentes jeg af Line og skal skal vi allesammen mødes hos Bitten til endnu en hyggelig middag:)

PS: Min ønskeseddel ligger nu ude i højre side til inspiration for familie og venner:)

Ingen kommentarer: