onsdag den 9. november 2011

Lange dage...

Havde bare verdens længste dag igår oppe nordpå, med rigtig meget tid i bilen.
Så jeg var noget træt, da jeg landede herhjemme i går aftes!
Heldigvis var jeg først forbi mormor for at blive fodret af, haha...
Inden sengetid, så skulle jeg lige stege en omgang frikadeller. Her til morgen er der så smurt frikadelle-sandwich.
Skal nemlig på tur idag med pigerne fra min gruppe:)
De er lugesom mig vilde med genbrug, så vi skal ud og besøge alle de små byer og deres genbrugsbutikker idag. Det skal nok blive godt! Så jeg har medbringer sandwich, mens de andre medbringer drikkevarer og kage.
Godt at vi lige kunne blive enige om at holde "studie-dag" idag:)

3 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

iiih, hvor lyder det bare hyggeligt med sådan en dag :)

Jeg håber i får en skøn tur, og det lyder ikke dumt med både sandwich, drikkevare og kage ;)

Glæder mig til at høre mere om "studie-dagen" :D

Anonym sagde ...

Ej det lyder bare som at det bliver en rigtig god dag! Så må vi håbe at du får gjort nogle gode kup ;-) jeg elsker elsker elsker selv genbrug, vintage tøj og hvad der ellers kan findes af gamle interessante ting!

Ha en super dag :-)

- Lærke fra det skjulte :-)

MissMuffin sagde ...

Kristine, det har bare været rigtig hyggeligt!

Lærke, vi fik gjort nogle rigtigt fine kup allesammen- der røg faktisk en hel del med hjem! Skal nok vise mine sager imorgen:)