lørdag den 21. januar 2012

Fra blondine til brunette..

Disse dage står på arbejde, så det er ikke så spændende.
Lidt mere spændende er det dog, at jeg har skiftet mit lyse hår ud med mørkt hår:) Jeg har indtil for nogle måneder siden altid haft lyst hår. De seneste år har det været så afbleget, at det var helt hvidt.
Efter et par måneder med lidt mørkere striber, masser af pleje og klipning af de mishandlede spidser kunne mit hår nu klare at få et ordenligt skud farve!
Jeg kan godt selv li det, men Kristian er ikke begejstret:) Jeg har allerede besluttet mig for, at det næste gang skal være nogle toner mørkere, for farven er måske ik helt lige sån som jeg gerne vil ha den..
Billeder får I ikke, for jeg hader at blive fotograferet:)

Efter arbejde kommer Nicole og ser Melodi Grand Prix sammen med os. Vi skal bare have masser af god mad og snoller, mens vi slapper af i nattøj og dyner. Ah....

9 kommentarer:

Dorte sagde ...

Nå men jeg forestiller mig det.... og tror det er blevet super flot til dig, selvom jeg ikk har set det hihi.....det er ikk så slemt, at få taget billeder, det bare at gøre det;))
Min datter Line, skal os ha hendes farvet i næste uge, fra lyst til brunt - hendes er blevet ødelagt at alt for meget afblegning;(
Lyder hyggeligt med dyner i stuen;)

MissMuffin sagde ...

Dorte, jeg har jo brune øjne, så jeg synes egentligt det passer meget godt sammen.
Jeg hader at blive fotograferet- jeg er simpelthen så ufotogen at det gør helt ondt!
Afblegning er hårdt for håret, især hvis man gør det selv og ikke sørger for at pleje det:)

Linebinevaskemaskine sagde ...

uh det glæder jeg mig til at se :) hr muffin skal bare lige vende sig til det :p så må nu altså godt spændende hjelmen og komme med det skema!

MissMuffin sagde ...

Line, mænd kan jo aldrig li forandringer:)
Seriøst, vi er de eneste der ikke har fået et skema endnu!! Jeg blir snart sindsyg!!

Bitten sagde ...

Dét bliver spændende at se! Er sikker på, at mørkere hår er rigtig pænt til dig :) Er generelt fan af mørkt hår.

Kathrine sagde ...

Lyder som en hyggelig aften der venter dig!

Jeg vil altså se det hår, du kan jo bare sløre ansigtet :)

Miss Midtjylland sagde ...

wooooow!!! Sabina med det lyse lyse hår findes ikke mere? Det glæder jeg mig til at se :-) Du er sikkert mindst lige så smuk som altid :-)

Piskeriset sagde ...

Så er det heldigt, at flere af os ved, hvor godt du ser ud! ;-)

Spændende med ny fritz!

MissMuffin sagde ...

Bitten, så er jeg sikker på, at du nok vil synes om det:)

Trine, det sker ikke:)

Tak Pia:)
Jeg er ikke sikker på, at jeg skal være mørkhåret for altid, men det bliver hvertfald aldrig så lyst igen, som det altid har været:)

Tak Piskeris:)
Nu sku der lige ske noget nyt- næste gang bliver det nok endnu mørkere:)