onsdag den 18. januar 2012

Jubiii:)

Ja, det ku ik være gået bedre med eksamen idag, for jeg fik sq 12!!!
Det er altså ret vildt, for det er faktisk mit første 12-tal nogensinde! Det er måske pgså fordi, at det er første gang jeg er til eksamen i noget jeg bare brænder lidt for:)
Det var også en god opgave vi havde lavet og mine 6 andre gruppemedlemmer scorede tre 12-taller og tre 10-taller, så vi ku hvertfald være tilfredse med vores indsats.
Vi fejrede det med en frokost på Cafe Stygge og bagefter tog jeg på arbejde et par timer:)

22 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Endnu en gang stort tillykke søde! Det er sååå fedt. Jeg håber alligevel Kristian fejrer dig en lille smule i aften, trods sygdom :) I må pusle lidt om hinanden og have cola og de fyldte chokolader hevet frem ;)

Louise sagde ...

Stort tillykke... Det er da vild flot. Ha en dejlig aften klem

Kathrine sagde ...

Du er for sej! TILLYKKE :)

Anonym sagde ...

Ja jeg er stolt af dig - det er jeg nu uanset hvad :-)
TILLYKKE !!

Tante Grøn sagde ...

Tilykke... Det er dælme godt gået.

Tanker skal der til sagde ...

Tillykke det er super godt gået !!!

Hyggehygge
Marianne

Tina kristine sagde ...

Super flot.. stort tillykke med det ;0)

Camilla sagde ...

Stort tillykke - det er super godt gået :o)

Lene's kage-design sagde ...

Super dupper rigtig meget tillykke :) det var da fuldstændig vanvittig FLOT.. kæmpe cupcake med ekstra topping til dig :) *juble*

Piskeriset sagde ...

Sådan! *highfive*
Du er for sej!

hulebo sagde ...

Flotflotflot!! TILLYKKE ;o)

heidi sagde ...

Til lykke :-) Så er der noget ved at gå til eksamen!

Merca sagde ...

Tillykke ! Super godt gået. Så kan du jo slappe af et par dage med god samvittighed ;o)

Solvejfire sagde ...

Stort tillykke og godt gået :)

Ninna Kondrup sagde ...

Super flot. STORT tillykke.

Marie Rytter sagde ...

Stort tillykke! Dejlig fornemmelse, når man belønnes for hårdt arbejde :)

MissMuffin sagde ...

Tak Allesammen:)

Dorte sagde ...

Hoooold da helt op, så kan du noget ud over det sædvanlige - kanon og stort stort tillykke, det fandme flot;)

anjoe sagde ...

Flot resultat, men du er jo heller ikke kommet sovende til det ;-)

Andrea22 sagde ...

Wauw stort tillykke!!! :)

Kirsten sagde ...

Super flot karakter ;-) godt gået...

MissMuffin sagde ...

Taak allesammen:)