torsdag den 19. januar 2012

Ferie:)

Jeg har ferie nu- 1½ uge ca. Det er skøønt:)
Udover at tage det arbejde der måske dukker op, så er der en masse praktisk på programmet, som skal laves:

  • Maling af fodlister og vindueslister i soveværelse- inkl. grunding rengøring.
  • Maling af fodlister og vindueslister i stuen- inkl. grundig rengøring
  • Hovedrengøring af køkken; skabe, emhætte, ovn, køleskab, mikroovn.
  • Pudsning af vinduer. Hvertfald indvendigt, håber på at der snart bliver bestilt vinduespudsning til den udvendige side

Så er der også alle de små ting; besøge min gamle afdeling i Brønderslev, til lægen, Emma skal ha klippet negle, ekstra træning i fitness osv.
Så jeg skal nok få den 1½ uges tid til at gå:)
Idag vil jeg dog starte med at lave ingenting, for det trænger jeg til. Weekenden står på arbejde, så det er godt med en lille opladning:)

6 kommentarer:

Nanna sagde ...

Lyder skønt . Og misunder din hel utrolige evne til at komme op selvom det er fridag.. Jeg selv sover altid hele dagen væk og får ikke lave noget .. God fridag ;)

MissMuffin sagde ...

Nanna, jeg forstår slet ikke man bare kan sove og sove og sove:) Jeg sover lidt mere/længere her om vinteren, men er stadig tidligt oppe, så jeg skal nok få lavet lidt..

Lene's kage-design sagde ...

åh ja, det er skønt at stå tidligt op og få noget ud af dagen/lavet :)

MissMuffin sagde ...

Lene, det er det nemlig...

Miss Midtjylland sagde ...

Når du svinger forbi Brønderslev, er du meget velkommen til at kigge videre op til Hjørring :)

MissMuffin sagde ...

Pia, tror du at jeg kan finde helt derop? Ej, det kan faktisk godt være at jeg kunne finde på når jeg alligevel er i den retning:)