søndag den 15. januar 2012

Søndagstur i skoven..





Vi var rigtig morgenfriske idag - altså Emma og mig - Kristian blev bare tvunget med:)
Så vi kørte  i Hammer Bakker og gik en lang tur i den frosne skov, hvor alt var dækket af et tyndt lag frost. Det pynter altså, især sammen med det smukke lys fra resterne af solopgangen.
Jeg elsker frostvejr!
Den eneste slags vintervejr, som jeg nogensinde kommer til at holde af!

På turen hjem fik vi lige handlet til ugen og så skulle vi skynde os hjem, for der var jo fodboldkamp:)
Meningen var egentligt, at jeg sku ha været til yoga lige nu, men jeg opdagede at det var en anden end min ynglings-instruktør og så droppede jeg det.
I stedet kan eftermiddagen bruges på vasketøj, et dameblad og lidt forberedelse til eksamen på onsdag. Jeg aner ikke hvad jeg skal snakke om!!

12 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Orrrk hvor var i bare mega morgenfriske. Gid det var mig der kunne det ;) og sikke smukke billeder du har fået skudt. Uf frosten er virkelig smuk når den er som den var i morges - mild, men hård :)

Held og lykke på onsdag søde !! Det skal nok gå :)

Mette Lykke sagde ...

Det er en pragtfuld dag.vi har også været ude og rå nyde det.

MissMuffin sagde ...

Kristine, jeg er ikke god til at ligge så længe om morgenen- til gengæld går jeg ikke af vejen for en lille middagslur:)
Der var sindsygt smukt derude her til morgen og bare så dejligt stille!
Det skal nok gå ja- mangler bare noget spændende at sige:)

Mette, det er det nemlig. Der er masser af solskinsvitaminer at hente idag:)

Mette sagde ...

Det er i mit hood kan jeg se på de dejlige billeder.

Jeg startde søndagen ved stranden i Skagen. Heller ikke nogen dårlig start på dagen :)

MissMuffin sagde ...

Mette, det er det nemlig- et eller andet sted ude af Tingvej:)
Jeg ville nu godt bytte med en tur til Skagen eller bare en tur til vandet! Jeg synes ikke der er særligt mange gode steder at gå ved fjorden hvor en kortbenet tæppetisser også kan klare terrænet:)

Piskeriset sagde ...

Pøjpøj med læsningen. Sejt at I kom ud af døren! Jeg sov lidt længere end planlagt (men det var nok tiltrængt, så det gør nu ikke noget) og så overvejede jeg at lokke gemalen med på skovtur. Indså dog hurtigt, at vi begge to var i nusse-rundt-i-hjemmet-humør, så vandretur er udskudt til en anden dag ;-)

Freja sagde ...

Wow, virkelig fede billeder!
Jeg er selv meget foto-interesseret, så det er fedt at få lidt inspiratiion herinde!

MissMuffin sagde ...

Piskeris, jeg elsker at komme ud om morgenen, men det er ikke li det bedste Kristian ved:) Resten af dagen har vi altså også bare nusset rundt herhjemme, set en film og hygget igennem:)

Lene's kage-design sagde ...

..vi var ikke tidligt ude, men vi VAR ude at gå en tur. Vi fandt is-pytter som skulle hoppes på -ungerne nød det og var møjbeskidte på ingen tid :)
..frostvejr er altid godt, solen skinner for det meste så -og det er jo skønt i sig selv

MissMuffin sagde ...

Lene, jeg kan godt li at komme tidligt ud, for så er der ikke andre mennesker:) Så kan Emma komme af snoren uden fare for at blive ædt af fremmede hunde eller overrendt af vilde børn- idag mødte vi dog et par mountainbikere:)
Ja, frost er godt, for det betyder som regel solskin og ingen blæst!

Heidi sagde ...

Så vakkert. Jeg elsker osse frosvejr :-).

MissMuffin sagde ...

Heidi, det er nemlig så smukt og "rent"..