fredag den 6. januar 2012

Solskinsvitaminer





Jeg elsker vinter, når vejret er som idag! Stærk sol, frossen jord og en frisk vind, der skærer helt ned i lungerne. Så har jeg ikke noget imod vinter. Heller ikke selvom, at det betyder at dørene i bilen fryser fast eller at vejene er glatte!
Jeg er dog ikke så vild med vinterfrost, at jeg havde mod på at springe i fjorden som de par dykkere vi så, for det må sørme være koldt!
Emma skranter en smule igen, men det er ikke noget alvorligt. Sån er det bare med en gammel usterelliseret dame som hende, så vi har endnu en gang besøgt dyrlægen. Emma hader dyrlægen! Så bagefter kørte vi til fjorden i Nørresundby og gik en laaang tur i det skønne vejr. Så er der heller ikke meget energi at gøre med og jeg spår, at Emma vil tilbringe resten af fredagen et sted i sofaen:)
Jeg vil ta på arbejde, selvom en dag i sofaen nu lyder lidt mere tiltalende!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke et fint billede af jernbanebroen - den har jeg altid kun set på lang afstand - du er en dygtig fotograf. Det glæder mig altid, når du viser billeder, der vækker minder om min barn- og ungdom.

Den blå KitchenAid

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Smukke billeder søde !!!

copenhagencakes sagde ...

Super smukke billeder!

MissMuffin sagde ...

Den blå Litchen Aid, den var også smuk på sin helt egen måde idag i solskinnet:) For mange er limfjordsbroen et symbol for Aalborg og det er den faktisk også for mig:)

Kristine, tak! Det var også smukt derude idag- og koldt! Handsker og kamera er ikke lige en sag, så mine fingre var heæt frosne til sidst!

copenhagencakes, tak!

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

god bedring til lille Emma:-) Og god weekend

MissMuffin sagde ...

Tak Tante Sød:) Emma er heldigvis ikke dårlig- hun tigger, snorker og vil bestemme, lige som hun plejer:) Ha en dejlig weekend!