søndag den 29. januar 2012

Weekend..

Det er dejligt med weekend!
Denne weekend er også den eneste i meget lang tid, hvor jeg ikke skal arbejde lørdag, så det blev nydt igår.
Lige nu sner der her i Nørrresundby og alt er dækket i et tyndt lag hvidt. Sne er pænt, men bare så upraktisk!
Planen er, at jeg skal nordpå idag for at spise morgenmad med Dianna og Randi og så bagefter besøge min mor og mormor, så den dumme sne må godt stoppe med at komme ned.
Det er ikke altid lige spændende at køre bil i snevejr, men heldigvis ser det ikke ud til, at det er så meget..
Har I fået sne?

4 kommentarer:

Sofie Maria sagde ...

JA! Og den irriterer også mig, for den har lige sat en stopper for min planlagte morgenløbetur - jeg tør simpelthen ikke løbe i det vejr. Øv.

Men den er ¨nu smuk - så det må blive en lang gåtur i sneen senere istedet ;)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Jaaa, der er sne herude også, og det fortsætter med at komme - and I like it :) Det er da sååå hyggeligt, og når det ikke er mere, så synes jeg lige det går mht. kørsel :)

Kør nu pænt og husk at se håndbold senere ikk :)

Lene's kage-design sagde ...

vi har fået et pænt drys her i Sdr.omme.. og det har sneet konstant siden i morges.. det daler stille og rolig ned :)

MissMuffin sagde ...

Sofie Maria, det er nok heller ikke så god en ide- men en god, lang gåtur er sikkert rigtig skønt!

Kristine, har du været ude at køre i det? Det er som at køre i brun sæbe, så jeg vendte om. 40 km med sjap, sne og fygning er ikke for sjov, så besøget nordpå måtte udsættes.
Håndboldkamp senere? Hvorfor dog det- det er da spild af tid:)

Lene, her bliver de ved med at komme sne, men det er vidst kun blevet til et par cm eller 3 ind til videre. men det tør, så det er allerede trist, brunt og sjappet mange steder..