onsdag den 4. januar 2012

Aftenen før eksamen

Orkede altså ikke lige blogge her til morgen, for jeg sku møde i bageren kl. 6.30 og det har jeg vidst lige lidt glemt hvordan føles. Det var hårdt, haha!
Jeg har jo læseferie her i januar, så jeg har taget lidt ekstra vagter.
Det er også med til at holde eksamens-stresset nede, så jeg ikke går helt i selvsving:) Imorgen er der skriftlig eksamen, så lidt nervøs er jeg, for det er en tværfaglig opgave om politik, økonomi, sociologi og historie. Notaterne er der styr på, printeren er testet flere gange og så skal aftenen lige bruges på at læse en lille smule af det, som jeg ikke rigtigt forstår!

Kristian er ikke hjemme, så det skal bare ske i et meget langsomt tempo, med stearinlys, fjernsyn i baggrunden, en hund i fodenden og måske et lille stykke fyldt chokolade:) 
Jeg skal også lige rundt og kigge hos jer andre, så nu må vi se hvor meget læsning jeg når. Pensum er så stort, at jeg umuligt kunne nå det hele igennem, så det jeg har læst har primært været økonomi! Måske min hjerne snart ik kan mere!

14 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeg krydser fingre! Ok, måske tæer i stedet, så jeg stadig kan arbejde i morgen :-D

Og husk det med chokoladen ;-)

Mette sagde ...

Jeg er sikker på at du nok skal klare den :-)
Især med al den hygge! Virkelig smukke billeder du lægger på bloggen!

Sussi sagde ...

Held og lykke i morgen :)

anse sagde ...

held og lykke med eksamen, jeg har selv været i dag.

MissMuffin sagde ...

Piskeris, tak!
Vi har fået så megte vildt lækkert og dyr chokolade her til jul, så jeg nyder det bare. Uhm!

Mette, det håber jeg!
Hygge er meget vigtigt- og tak for rosen!

MissMuffin sagde ...

Tak Susi!

Tak anna- håber det gik godt:)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Uhm, chokolade ! Nu skal jeg da vist også en tur i slikbøssen senere! Sikke i kan lokke.

Rigtig meget held og lykke søde. Du klarer den til ug - i know! Glæder mig til at høre mere om opgaven på lørdag. Det bliver skønt at se dig igen <3 JEG KRYDSER FINGRE ;)

The Joy of coffee sagde ...

Det lyder ellers hyggeligt...lige udover det enorme pensum. God læselyst :-)

MissMuffin sagde ...

Kristine- både burger, fritter, pandekager med is OG slik? Der røg den nytårskur, haha...
Jeg håber det går imorgen. Det skal det gøre, for jeg orker ikke en re-eksamen!!!

The joy of coffey, pensum sucks:) men man kan lige så godt får det bedste ud af det:)

Karens Kaos sagde ...

Pøj pøj!
Du har været så sød at hjælpe mig med et blog problem før (jeg kunne ikke finde ud af at gøre billederne større!), og nu er den gal igen! Kan du huske, hvordan man får listen over de blogs man er fast læser på til at ligge fremme?? Jeg kan simpelthen ikke finde det!!

Hilsen KarensKaos :-)

Dorte sagde ...

Jeg er ikk i tvivl om, at det nok skal gå godt;) Du virker som en kvinde, der har styr på tingene;) Held & Lykke

Kirsten sagde ...

Held og lykke med din eksamen i morgen - er sikker på, at du nok skal klare den...

MissMuffin sagde ...

Karen, den liste skal du faktisk ind og lave manuelt:) Inde under "Design" skal du vælge funktionen "Tilføj gadget". Her er der så en gadget der hedder "Blogliste". Så skal du selv tilføje dine ynglings-blogs. Husk endeligt, at adressen starter med http//: for ellers vil linksene sjældent virke.

Dorte tak! Jeg har oss styr på tingene, bare ikke altid lige skole-tingene:)

Tak Kirsten, det skal bare gå, så jeg håber, at opgaven er til at ha med at gøre!

Karens Kaos sagde ...

Tusind tak for din hjælp, nu fandt jeg det, håber din eksamen gik godt!! :-)