lørdag den 28. januar 2012

Forbedring af opskrift-indexet:)

Den anden dag snakkede jeg med min kollega Jeanet om madblogs og opskrifter.
Jeg har jo fået en hel del opskrifter afprøvet gennem tiden, men hvordan ved man som læser hvilke opskrifter der er virkeligt gode?
For selvom mange af opskrifterne er ganske lækre, så er der også mange af dem der kun bliver lavet denne ene gang, mens andre bliver gengangere. Det kan man som læser jo ikke lige vide.
Derfor har jeg nu udvidet indexet med "MissMuffins Favoritter".
Så kan I som læsere bedre se hvilke opskrifter, der er mine favoritter og dermed også er de bedste.
Mange af dem laver jeg måske ikke helt på samme måde længere, så fremover vil jeg forsøge at opdatere dem med nye billeder og lidt om de ændringer, som jeg måske foretrækker nu.
Så det håber jeg er noget I vil få glæde af:)

12 kommentarer:

Merca sagde ...

Super god ide. Det glæder jeg mig til at se nærmere på! Gode opskrifter er jo altid et hit ;o)

MissMuffin sagde ...

Merca, det er det nemlig- men det kan også være en jungle at finde de helt gode her på nettet. jeg var faktisk overrasket over hvor mange favoritter jeg egentligt havde på bloggen:)

Lene's kage-design sagde ...

genialt :)

Bitten sagde ...

Det er en rigtig god idé! Jeg har også før oplevet, at mine veninder har spurgt, hvilken brød-opskrift jeg foretrækker, fordi de ikke ved hvordan de skal vælge en af dem fra bloggen. Nu har jeg ikke et væld af opskrifter på bloggen, men hvis/når jeg får flere, vil jeg helt sikkert også udpensle, hvilke der er mest anbefalelsesværdige.

heidi sagde ...

Super idé - man kunne også skrive det ud for navnet på opskriften at dette er en favorit - eller give dem karakterer/kokkehuser.
Jeg kunne godt overveje at gøre noget lignende, hvis ikke det gør noget jeg låner idéen :-)

heidi sagde ...

Kokkehuer - ikke kokkehuser :-)

MissMuffin sagde ...

Lene, tak..

Bitten, det er jo heller ikke lige nemt at vide, så nu har jeg gjort det nemmere hvertfald. Så kommer udfordringen bare i at huske at tilføje nye, for det er ikke altid til at vide hvad det er, der ender som favoritter:)

heidi, det kunne man også, men der er jo også rigtig mange af opskrifterne der er gode, velsmagende og nemme at lave, men som alligevel ikke ender som en favorit med tiden... Snup du bar ideen:)

Prinsesse Suh sagde ...

Fedt for os. Mange tak for det. Vil straks gå på opdagelse i dine lækre opskrifter!

MissMuffin sagde ...

Prinsesse Suh, gør endeligt det:)

Merca sagde ...

Det ser super godt ud med din nye index. Hvordan har du lavet det ?

MissMuffin sagde ...

Merca, det er lavet ved at tilføje en ekstra side til bloggen og så slavisk sidde og skrive hver eneste opskrift ind og tilføje linket dertil..

Merca sagde ...

Åh gud, det har været et kæmpe arbejde for dig !!!