lørdag den 21. januar 2012

Kikse-udstikker

Hende Kristine forstår virkeligt at friste!
Så i "Tillykke-med-12-tallet-gave" har jeg givet mig selv sån en fin kikse-udstikker her:)
Måtte bare eje den!
Den kan bruges til både at lave fine kiks med, men det medfølgende stempel kan også bruges til at skrive ord på alle mulige andre former. Har allerede truet Kristian med hjerteformede kiks med hans navn på:)
Stemplet hedder Brigitte Keks og kan købes hos Børnenes Magasin til 99 kr. + 50 kr. i fragt.
Stemplet kom lynhurtigt (dagen efter det blev bestilt), var fint pakket ind i silkepapir og havde et fint håndskrevet kort med. Sån noget kan jeg li!
En af vores læsere har på vores facebook side har dog gjort mig opmærksom på, at Fru Ronne faktisk også forhandler samme stempel til 95 kr. Havde jeg vidst det kunne jeg ha sparet 55 kr! Øv!!
Men nu kan jer fra Aalborg og omegn i det mindste smutte forbi butikken og så spare portoen:)

Nu er udstikkeren ikke afprøvet herhjemme endnu, men Kristine har allerede været igang- se her:)

6 kommentarer:

BRUUN by BRUUN sagde ...

Nej, hvor er det bare SMART ! :-)
Og TILLYKKE herfra ;-)

/Linda

A + K = ♥ sagde ...

Tak, for oplysning - der sparede jeg lige 55 kr.

God weekend (:

- Kit

Lene's kage-design sagde ...

jeg forstår ikke at den skal koste 50-55 kr i fragt?? jeg ønsker mig den også og har indtil nu modstået fristelsen. Kan bogstaverne og usdtikker bruges hver for sig??

Nanna sagde ...

Synes simpelthen også at den er så super smart, og bliver mere og mere fristet jo mere i viser den frem ;)

Prinsesse Suh sagde ...

Nej, hvor sjovt. Jeg har lige investeret i en fra specialkøbmanden. Ved ikke om deres fragt er billigere, men hvis man bor i København har de filialer flere steder. Glæder mig meget til at prøve den af!

MissMuffin sagde ...

Linda, tak! Den er super smart..
Nu skal der gang i kikse-bageriet:)

Kit, det var godt!

Lene, den sendes med Post Danmark og de ved jo hvad de vil ha!
Ja, de kan bruges hver for sig- der er sån, at man enten sætter stemplet ind i formen eller så er der sån et lille håndtag man kan montere. Det smart:)

Nanna, den er super smart. Måske en smule overflødig, men super sej at have:)

Prinsesse Suh, det ved jeg faktisk heller ikke, men det kan man da undersøge hvis det var man nu faldte for fristelsen:)