mandag den 9. januar 2012

Converse


I lørdags var vi en tur inde i byen for at bytte julegaver, for vi orkede ikke ræset mellem jul og nytår.
Først spiste vi lækker brunch på Cafeministeriet og så fik vi byttet gaverne. Til sidst smuttede vi lige på torvet efter kartofler, appelsiner og ost.
Jeg havde fået et par Converse af Kristian i julegave, men det var desværre ikke de helt rigtig. Salling havde heldigvis de rigtige, så dem fik jeg med hjem.
De står stadig så fint i kassen, for de er lige kolde nok at bevæge sig ud i endnu!




Og så røg jeg i fælden! Jeg har længe sukket over de her støvler, men synes at de der 900 kr. de kostede var ret så mange penge. Så var de på udsalg til 500 kr. Og med min personlaerabat oveni. Kristian ville gerne sponsorere halvdelen, så de røg også med hjem!
Nu er jeg hvertfald dækket godt ind på sko-fronten:)

11 kommentarer:

Camilla sagde ...

Ih, hvor er det altså nogle labre støvler! Du bliver så smart :o) Men nu må vi krydse fingre for, at du lærer at holde balancen i nr 2 par :o)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Ork manner - jeg er helt vilde med de brune der, meeeeeen money money money. Ja dem har jeg ingen af ;)
Hmm - måske jeg kunne låne Kristian i en times tid en dag til en shoppetur? ;) Så kan du låne Peter til et køb af objektiv ;) haha. bytte bytte købmand ;)

Det sidste par er nu også ret lækre og vamsede. UHM! Godt sneen har vist sig lidt, så du kan få dem brugt uden af få hedeslag ;)

Marya sagde ...

WAUWWW mand.. Det er da helt vildt så flotte de er. Er SÅ misundelig :) Gid det var mig der havde dem... og ikke mindst pengene til dem :/

Kathrine sagde ...

Hvor er de fede, begge par! :)

MissMuffin sagde ...

Camilla, de er godt nok glatte- var li ved at ryge på røven i dem igår!

Kristine, de er også så flotte og jeg håber, at de bare bliver endnu flottere når de bliver godt slidt til.
Haha, tror du helt ærligt de vil være med til det? Tror de synes det er slemt nok at ha bar en af os hver:)

Marya, det er lækre sager, men de er også ret dyre!

Tak Trine!

Bitten sagde ...

Altså, jeg vil OGSÅ HAVE de støvler der :) Min økonomi er desværre ikke-eksisterende, og jeg har et par vinterstøvler, så det bliver ikke aktuelt...
Men så kan jeg gå herind og kigge på dine en gang imellem.

MissMuffin sagde ...

Bitten, det ku ellers være hyggeligt med endnu et par "veninde-sko":) De er super gode at gå i, men overraskende glatte!

Anonym sagde ...

Jeg håber, du huskede at imprægnere de flotte ruskindsstøvler, så de ikke får grimme hvide pletter fra salt og andet skidteras - julegaven er nu heller til at kimse ad, de er møj smart'.
Elsebeth

Heidi sagde ...

Det var lekre støvler :-)

MissMuffin sagde ...

Elsebeth, de har skam fået:)
Mine andre støvler får også altid et par gange her hen over vinteren.. Hvis der for alvor kommer sne og sjap, så tror jeg nu nok at jeg skåner de her og bruger nogle af de gamle:)

Heidi, tak!

Anonym sagde ...

Ved du hvor man kan finde dem på nettet?