lørdag den 7. januar 2012

TEST: Urkompagniet- ur fra Nixon

 Tilbage i december kontaktede søde Simone fra Urkompagniet mig og spurgte, om jeg ikke ville teste deres webshop. Det kunne jeg ikke sige nej til:) Jeg fik så nogle ure at vælge imellem, men så blev jeg fræk. For jeg forelskede mig i dette smukke ur fra Nixon og kunne umuligt leve uden, så Simone fik cheferne overtalt til, at det skulle være mit! Det er jeg ret så glad for, for det er simpelthen sååå smukt!
Uret er fra Nixon og er modellen "Shutter SS Rose Gold White". Rammen er rosenguld, urskiven hvid og remmen er i brunt læder. Meget smukt og elegant!
Det er et ret stort ur, men jeg har så også rigtigt smalle håndled, så det bliver nemt stort på min arm- det kan jeg også godt li!
Tjek også modellen i sølv ud, den er simpelthen også så flot og lidt mere maskulint på den lækre måde!
Urkompagniet har et bredt udvalg af ure fra de mest kendte mærker til både mænd og kvinder, og der er gode billeder af dem alle sammen. Siden er nem at navigere på, med flere afgrænsningsmuligheder hvis du søger efter noget specielt. Firmaet er dansk, der er gode muligheder for at kontakte dem og varene afsendes hurtigt, så det virker overskueligt og trygt at handle på siden. Det er vigtigt for mig, især når det gælder så mange penge, som et ur jo koster!
Uret kom i original emballage og godt pakket ind, så det ikke kom til skade. Hvis jeg nu skal være rigtig strid, så kunne det måske bare ha været pakket lidt mere spændende ind! Et ur er en luksus-vare, så en lidt pænere kasse og måske lidt farvet silkepapir kunne ha været med til at højne oplevelsen lidt mere. Når det er sagt, så er det selvfølgeligt vigtigst, at uret kommer uskadt frem og emballagen frister så heller ikke svage sjæle undervejs:)
Det eneste jeg derudover kunne savne lidt, er bedre beskrivelser af urene. Jeg havde ikke forventet, at mit ur var så stort, men blev så bare positivt overrasket. Det kunne være rart med informationer om, eller billeder af, uret- fx. på en arm. Så ville det være nemmere at vurdere hvordan uret var i størrelsen.

Generelt har min oplevelse af urkompagniet været rigtig positiv, så de får mine varmeste anbefalinger:)
Lige nu er der udsalg på udvalgte varer, så måske der lige er det ur, som du ikke ved du mangler:)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Waw! Heldige dig må man nok sige ;-) det er da et rigtig lækkert ur og ikke et så tosset samarbejde ;-) jeg må hellere tjekke deres udsalg ud.

Hilsen Lærke skall :-)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Så kan man da snakke om at være et heldigt asen do ;) SÅDAN! Godt flirtet der ;) Haha.

Og gud hvor er det altså smukt. Får vi det at se i live version i aften? :D

MissMuffin sagde ...

Lærke, jeg føler mig også ret heldig:) Der var også nogle ret fine ure på udsalg- og så må jeg sige at de har de flotteste herreure, men jeg kan også godt li de lidt grove ure..

Kristine, jeg synes også selv li jeg er ret så heldig! Jeg har jo også taget lære ved de bedste:)
Det slipper i nok ikke for, haha!

Maria M. sagde ...

Wow, hvor er det smukt! Det vil jeg prøve at have i baghovedet når jeg skal have et nyt ur - kan godt lide de bløde kanter Du har gode forhandlingsevner, hva:)

MissMuffin sagde ...

Maria, det er vildt smukt og ret anderledes pga. rosenguldet! Jeg tog chancen, for ingen af de andre ure ku leve op til det:)