onsdag den 25. januar 2012

Alene-hjemme-hygge

Jeg er alene hjemme i aften. Det er skønt:)
Efter en solid omgang taco med masser af guacamole er jeg helt smadret og har ikke planer om at bevæge mig ret meget:)
Så jeg er allerede hoppet i det bløde tøj, tykke sokker og har plantet mig i den gode stol. Her bliver jeg til at jeg skal i bad og i seng! Ej, måske jeg flytter mig hvis lækkersulten rør på sig, for der er både cola og chokolade på lager..
Efter 3 dage med arbejde har jeg fri imorgen, så det bliver godt. Også selvom dagen allerede er fyldt op af planer! Typisk mig...

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Hov hov - nu ikke noget med at stå op før kl. 07 i morgen, nu du har fri! Og så er der altså pligt til at spise et stykke chokolade! Ja, sådan er det bare - det er jo ikke mig, der laver reglerne :-P

God fornøjelse med afslapningen!

MissMuffin sagde ...

Piskeris, 6.20 strak jeg den til idag:) Skal jo op og smøre Kristians madpakke:)
Det med chokoladen tror jeg du har helt ret i, det må jeg hellere lige huske!