lørdag den 28. januar 2012

Forsvundne pakker...

Vi har været flittige idag; soveværelse og stue har fået en hovedrengøring og fodlisterne er blevet malet. Jeg nåede også vindueslisterne i soveværelset, men så løb jeg tør for malertape, så vinduerne i stuen bliver først ordnet mandag. Min hånd er ikke så rolig, at jeg kan klare mig uden!
Under rengøringen var der også oprydning i al den ragelse, som opbevares under sengen og det er ikke så lidt:) Undervejs fandt Kristian så denne æske. Det var så en af mine julegaver, som han havde glemt, at han havde købt, haha!
Den var nu også gemt rigtig godt, for jeg er en af dem der har lidt svært ved ikke at røre mine gaver hvis jeg finder dem:) Inden i lå et par lækre, tykke luffer.
Tror vi skal til at rydde op noget oftere, haha!
Aftensmaden idag er en af Kristians livretter; tarteletter. Aftenen skal bare bruges på film, snoller og hygge:)

4 kommentarer:

MetteSofie sagde ...

Ikke så dårligt med forsvundne pakker - Så bliver oprydning jo en leg, ha ha :) Ha en dejlig weekend! Kh. MetteSofie

MissMuffin sagde ...

MetteSofie, det var da hvertfald ikke dårligt- jeg bad ham også kigge godt efter i resten af tingene, haha.
Ha en dejlig weekend:)

Piskeriset sagde ...

Hehehe! Åh, det er da helt perfekt med det vejr, vi har pt.!

En af de adventsgaver, jeg skulle have fra gemalen, dukkede aldrig op med posten, så nu overvejer han, om han blot lægger pengene til min fødselsdagsgave. Ved dog ikke, om jeg kan vente 1½ måned på det - jeg vil da have en gave nu :-D

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det er det nemlig- vi har hvertfald fået en smule sne her i nat og der sner også nu!
Ja, du vil ha gaver nu. Nuuuuuuuu!