søndag den 1. januar 2012

Nytårsaften


Vores bidrag til Nytårsaften var flutes, salat og en dessert- mere om desserten en anden gang:)
Vi tilbragte nytårsaften hos Charlotte og Carsten oppe nordpå sammen med endnu et vennepar.
Super hyggelig aften med virkeligt dejlig mad! Jeg var så mæt, da jeg stod op, at jeg ikke spiste morgenmad!
Menuen var:

Forret: Hønsesalat på ananasring.
Hovedret: Grillet oksemørbrad, ovnkartofler med kerner, rødvinssauce, rødbedesalaten og flutes.

Dessert: Kys Himlen

 

Desuden havde Lotte lavet lidt lidt konfekt og bagt nogle rigtig lækre kransekager:)
Desværre er hende Emma løbet ind i endnu en gang underlivsbetændelse, så af hensyn til hende valgte vi at køre hjem og sove, ellers ville vi helt sikkert ha overnattet. Tror dog, at hun gerne ville være blevet, for der var rigeligt med opmærksomhed og så en mystisk kat, som hun ikke rigtigt vidste hvad hun skulle synes om:)

Derfor er jeg også frisk idag, mens nogen har noget ondt i håret:)
Herhjemme lignede der kaos, for vi har malet de sidste døre og haft ret travlt, så der trængte bare til at blive ryddet op og gjort rent. Jeg bliver sindsygt stresset af rod!
Så nu er møblerne flyttet på plads, de visne blomster er røget ud, der er gjort rent, støvsuget, vasket gulve og der er gang i vaskemaskinen. Da jeg stod op kørte jeg i Netto, så køleskabet er også fyldt!
Resten af dagen kan nu gå med at spise chips, se film og hygge:)

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Rigtig godt nytår - lyder som om I kom godt ind i 2012:-)

Mange hilsner fra

Anne.

MissMuffin sagde ...

Godt Nytår Anne:)