mandag den 16. januar 2012

Lyst til fornyelse...





Så snart vi kommer på den anden side af nytår begynder det at krible lidt i mig: der skal ske lidt herhjemme!
Kristian hader den tid:) I år trøster han sig heldigvis med, at jeg er lidt for fattig til at lave de helt store projekter, haha!
Lige nu er det største ønske et flot ægte tæppe som det på nederste billede, nogle store flotte keramikvaser, tapet mellem bordplade og overskabe som billede nr. 2,  nye sofapuder og nye greb til badeværelset.
Ovenstående billeder er hvertfald vildt smukke og inspirerende:)

5 kommentarer:

Dorte sagde ...

Hehe - kender det alt for godt;) Tror mænd har det bedst med faste pladser - ikke for meget forandring... så ka de ikk finde tingene;)
Jeg flytter os tit om, det hygligt, men familien syns ikk om det.....for så er tingene ikk som de plejer;)
Vildt hyggelig billeder helt sikkert, vild med stuen, den er varm og dejlig, så forstår dig udmærket;)

MissMuffin sagde ...

Dorte, det tror jeg du har ret i:)
Og så frygter Kristian nok også, at det betyder en tur i Ikea eller test af hans handyman-evner!

Lene's kage-design sagde ...

stakkels mand.. fornyelse betyder mere arbejde ;)
..glæder mig til de næste mdr -hvor lyset rigtig kommer tilbage og overskudet få en tand opad, for ikke at tale om humøret..

Unknown sagde ...

Rigtig flot blog, med fantastiske billeder?!...

Kig endelig forbi min ;-)
http://www.kathrineisabella.blogspot.com/

MissMuffin sagde ...

Lene, jeg tror hvertfald selv at han synes, at han er lidt stakkels:) Mit humør og overskud er heldigvis ikke meget påvirket af mørket- jeg skal bare have lidt mere søvn end om sommeren, så kører det fint for mig:)

Kath, tak!