lørdag den 28. april 2012

Spørgeskema

En af mine veninder læser Humanistisk Informatik på Aalborg Universitet og sammen med hendes gruppe skriver de et projekt omkring blogging.
Gruppens opgave har netop fokus på brugerene af blogs, så her kommer I ind i billedet:)

Så har I lige 5 min, vil I så ikke svare på dette SPØRGESKEMA?

Jeg ved, at gruppen vil være meget taknemmelige!
Jo flere der svare, des bedre bliver deres opgave, så jeg håber I er friske på at hjælpe dem.
(Bloggere må også meget gerne deltage)
Ikke kun for deres skyld, men også for min:)
Jeg synes nemlig det super spændende at høre hvad I læsere tænker omkring blogging!

10 kommentarer:

Livet i Troldehulen sagde ...

Sådan :-)

Sandra. sagde ...

Så har jeg også hjulpet dine piger videre :)

Mvh Sandra.

Trillemus sagde ...

Jeg har også hjulpet dem videre.... spændende.

Kh Mette

Tenna sagde ...

Så er det klaret. :)

MissMuffin sagde ...

Taaak!

Charlotte sagde ...

Sådan! :-) go'weekend! ;)

Anonym sagde ...

Sådan.. Spændende emne at skrive om :) Håber det bliver godt!

MissMuffin sagde ...

Taak!
Ja, det er ret så spændende, også for mig, for jeg ved jo ikke rigtig hvad I som læsere tænker..

Maria M. sagde ...

Så er det udfyldt! Håber det bliver en super opgave:)

Simon Zander Skovgaard sagde ...

Vil lige takke alle for deres tid, har lige siddet og kigget lidt på nogle af vores resultater, og er rigtig taknemmelig for det arbejde folk har lagt i at besvare vores spørgsmål!
- Simon Zander Skovgaard