fredag den 11. maj 2012

Middag hos Line

 Torsdag aften var vi atter samlet i "Cupcake-Mafiaen" og denne gang var vi hos Line:)
Line serverede en skøn hvidløssuppe med gruyere. Det lyder måske lidt heftigt, men den smagte virkeligt skønt.
Jeg medbragte en salat og nogle brød, mens Kristine medbragte drikkevarer. Line var først sent hjemme fra arbejde, så vi hjalp hinanden med maden denne gang.
Vi havde lige lidt der skulle planlægges og så er det jo altid rart at mødes over en bid mad:)
Til dessert havde Line lavet denne skønne pavlova toppet med Selleberg kirsebærsauce. Uuhm, hvor var den fantastisk god, men jeg fortrød helt at jeg fik stykke nummer 2, for jeg var helt død da jeg kom hjem efter al den kage, haha:)

Idag bliver travl; der er pubcrawl for Socialrådgiver-studiet og jeg har lovet en af de andre piger at tage med. Så kan vi altid drikke vores sorger over det skide projekt væk! Ej, det går nu ikke, for jeg skal på arbejde imorgen, så det bliver ikke så vildt fra min side af..

6 kommentarer:

Marian N. Larsen sagde ...

Cupcake-mafiaen lyder som et råt navn! Og jeg er pjattet med pavlovaen. Nøj den ser god ud... Kan Line sende et stykke til mig, tak?

Piskeriset sagde ...

Uf, nu har I smovset igen! Maaaan, hvor er jeg misundelig :-D

Line sagde ...

Wow, hvor ser det lækkert ud!

MissMuffin sagde ...

Marian, vi er også ret så rå... elller noget:) Pavlovaen må du drømme videre om, for jeg er ret sikker på at Lines kæreste spiste resterne:)

Piskeris, det har vi i hvertfald:) Det er ikke tosset at være madblogger i det nordjyske:)

Line, det smagte også vildt godt:)

Anonym sagde ...

Uhhm eeeelsker hvidløgs suppe...mums det skal jeg snart have igen.

MissMuffin sagde ...

Anonym, jeg har aldrig smagt det før, men det smagte skønt og al den hvidløg må give immunforsvaret et ordenligt skud modstandskraft:)