søndag den 13. maj 2012

Søndag er lig med ynglings-dag






 (Kan I se hvad den ligner?)

Søndag er min ynglings-dag!
Selvom den som regel er ret praktisk, så kan jeg godt li at have en hel dag til at nå det hele på.
Den faste rutine er altid at købe ind til ugen, gåtur et-elller-andet-sted med Emma hvis vejret er godt og så vasketøjet. Idag var der perfekt vejr til en god gåtur!
Ellers har vi nået:

  • Indkøb i både Netto og Kvickly
  • Gåtur i Hammer Bakker med Emma
  • Vasket 7(!) maskiner vasketøj
  • Lavet lektier
  • Blevet interviewet til endnu en opgave om blogs:)
  • Mødt et par dejlige veninder på cafe en hurtig tur
  • Bagt brød til madpakkerne (men de ser nu lidt tvivlsomme ud!)
  • Emma har været i bad
  • Vinterdynerne er gemt væk og sommerdynerne fundet frem

Ja, så det har været en ganske produktiv dag må man sige- men der har heller ikke været plads til middagslur, som søndags-traditionen ofte er:)
Nu skal jeg så lige overveje, om brødet til madpakken ender med en ommer, for det ser lidt fladt ud... ØV!

6 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

EN ELEFANT :D

Hald sagde ...

Nemlig - en elefant. Fantastisk godt billed.... ;0)

MissMuffin sagde ...

Kristine, nemlig!!

Hald, det er nemlig en elefant. Vi kunne ikke lade være med lige at snuppe et billede, for det så lidt sjovt ud:)

Jimmy sagde ...

Øv troede lige jeg var den første til at gætte, bedre held næste gang men rigtig godt billede. Det samme gælder blomster billedet.! :-)

Kiggede også lige på dine kage opskrifter, mums da der er helt sikkert et par stykker eller flere som skal prøves. Tror jeg skal test de sunde muffins, det bliver så dog kun med blåbær og kirsebær da det er dem jeg bedst kan li. ;-)

MissMuffin sagde ...

Jimmy, de andre kunne heldigvis også se det, så det var ikke bare mig:)
De sunde muffins er gode, men smager altså mest som en sød bolle med tørret frugt- i min verden er de hvertfald ikke kage:)

chalamet sagde ...

Es ist so ein informativer Beitrag und hilft mir in vielerlei Hinsicht. Sie können Messing Preis. Die aktuellen Messingpreise und Untertypen werden von verschiedenen Faktoren auf dem Weltmarkt beeinflusst