søndag den 31. maj 2009

Endnu en skøn fridag..

Fridage er bar en god ting. En skam der ikke er flere helligdage tilbage i denne omgang, når Grundlovsdag er passeret på fredag.
Solen skinner igen idag og i den fælles have står valmuerne og soler sig. Der er rigtig mange, flere end jeg mindes sidste år.. Emma og mig har taget en lille havevandring, for damen mente bestemt ikke hun skulle ud her til morgen, så der gik længe inden hun ville slå måsen i græsset. Stædige dyr..
Om ikke så længe skal der laves kartoffelsalat, tomatsalat og rejespyd, så der er noget at byde gæsterne der kommer til frokost i kolonihaven.
Men først vil jeg nyde et endnu lunt rundstykke med tandsmør..

5 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Ja MissMuffin efter at have passet min mors lille hund så har jeg fundet ud af sådan en lille hund kan være stædig.

Hvor lyder det godt det i skal have til middag.

Jeg skal da love for at det ikke er jeres skyld at der er finanskrise, har lige læst dine tidligere indlæg.
Ha en dejlig dag i haven
Knus

MissMuffin sagde ...

Små hunde har meget vilje, det er Emma et pragteksemplar på:)
Det hele er lavet og ser lækkert ud, så nu håber jeg gæsterne kan lide det:)

Vi fik godt nok handlet noget ind igår og fredags. Kolonihaven vi har købt har ikke været brugt meget, så der er en del vi skal have købt.

Irene sagde ...

hvor lyder det rart...rigtig god pinse og nyd nu det gode vejr og jeres nye lille hus..Hvad kom det forresten til at hedde?

Hanne K's verden sagde ...

Jeps!! Flere fridage kan jeg godt tilslutte mig. Det er bare så dejligt med alle de her forlængede weekender. Det kan vi li'!!!

MissMuffin sagde ...

Irene: Håber også du får en dejlig pinse. Vejret er jo fantastisk!
Jeg tror vi har fundet et navn, men vi skal lige være sikre. Så kommer det ud på bloggen:)

Hanne: Det ski for dårligt at dem der har opfundet helligdagene ikke har opfundet nogle flere hen over årets måneder:)
God pinse:)