torsdag den 21. maj 2009

Fridags-planer...

Idag spiller Aab i København, men det synes man jo ikke at skulle mærke her i det nordlige Jylland. Men det skal jeg da love for de stakkels bagerpiger på den anden side af vejen har fået, for lige fra de åbnede har der stået kø helt ud på gaden, fordi fodboldfans lige skal have "10 smurte" med sig på farten..
Jeg nåede heldigvis der over og provianterede inden køen blev for lang, for herhjemme er der også et fodboldfan der skal have proviant med sig på turen..
Et par rundstykker har jeg også hentet til mig selv, for idag kører jeg nordpå og spiser morgenmad hos mormor og morfar, inden jeg skal tilbringe hele eftermiddagen sammen med Lotte. Jeg glæder mig!

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Det lyde hyggeligt.
Jeg har et par forskag til navn til huset.
Slottet.
Det røde palæ.
Sneglehuset.
Evigglad.

MissMuffin sagde ...

Sneglehuset kunne være fint, for der er virkeligt mange snegle derude:)
Evigglad er også bare sødt..
Jeg må lige snakke med ham Kristian om hvad han synes:)