torsdag den 28. maj 2009

Suk...

Idag kommer dagen forhåbenligt ikke til at gå i sneglefart, men det kan frygtes..
Idag er der fællesdag i forvaltningen, så vi skal ud til sån en ryste-sammendag.
Sån noget pædagogisk fis!
Jeg ved godt, at det er blevet meget moderne i de fleste virksomheder, at man laver forskellige former for team-building, jeg synes bar ikke det er særligt spændende...
Det eneste vi ved er, at vi skal spise morgenmad på Rådhuset og at vi kommer tilbage til byen og spiser vores aftensmad.
I mellemtiden er der lagt et endnu hemmeligt program.
Sidste år fangede de haletudser, lærte at jonglere og sang i kor. Suk...
Men man må jo bare få det bedste ud af det:)
Hvis vejret holder og vi kan være ude i lidt solskin vil det allerede hjælpe en masse på det...

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Gys, jeg holder med dig - det er noget pædagogisk fis, men man bruger det også her, hvor jeg arbejder, suk!

God fornøjelse, du kan forhåbentlig i det mindste nyde solen ;)

Miss Midtjylland sagde ...

Ha ha - TAG BILLEDER!Jeg glæder mig til at høre om jeres teambuilding

MissMuffin sagde ...

Madame: Ja, ikke!
Det er ufatteligt at man ikke bare kan få lov at gå på arbejde..

Pia: Jeg kan høre du rigtig har frydet dig..