lørdag den 2. maj 2009

En dejlig dag...

Igår var bare en skøn dag, solen skinnede og jeg havde fri kl 12!
Mor og mig fik byttet mine sandaler, nu sidder de bare perfekt, de er ret fede. Vi fik også besøgt mormor og morfar en lille tur og ellers nød vi bare det gode vejr og den gode udsigt fra haven...
Humblebierne havde travlt, og heldigvis for dem findes der en del mælkebøtter i mors have:)
Vi fik lækker mad på grillen, lavet af møgungen, så det var bare en rigtig dejlig dag..

Idag bliver også en dejlig dag. Jeg er allerede oppe og har været det noget tid. Når solen skinner og fuglene synger, så har jeg meget svært ved at sove særligt længe.
Idag skal vi et smut til Frederikshavn og besøge mine dejlige venner Charlotte og Carsten, det er alt for længe siden, og jeg savner dem! Så heldigvis kunne de lige klemme os ind i programmet, så vi skal nyde en frokost sammen med dem, på en af Frederikshavns dejlige cafeer.
Men først må jeg heller se om jeg kan få rusket liv i hundene, så vi kan komme ud og mærke den tidlige morgensol...

Ingen kommentarer: