tirsdag den 26. maj 2009

Omskifteligt...

Vejret skifter meget her over Nørresundby: regn, solglimt, lune temperaturer og kold vind..
Duften i haven er helt fantastisk efter sån et regnskyl, så vi har trisset lidt rundt derude, indtil en ny regnbyge kom forbi..
Jeg har bilen idag og mødte tidligt, så jeg er også gået tidligt. Det er tiltrængt, for jeg er træt. Alligevel er det lykkes mig at vaske op, ordne vasketøj, støvsuge og vaske gulvene. Strygetøjet må vente, det er ikke noget jeg er vild med:)
Kristian arbejder længe, så aftensmaden bliver vidst bare et par hurtige madder.. Senere, når trafikken tynder ud må jeg nok hellere lige kigge forbi Fakta og proviantere lidt til de næste dage..

2 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Hvor har du da bare været flittig.
Jeg hader også at stryge :)

Her skifter vejret også hele tiden.
Kan ud have en god dag

MissMuffin sagde ...

Iligemåde Pernille...