lørdag den 16. maj 2009

Morgenro..

Idag har jeg kunnet sove helt til kl. 7.30!
Vågnede op til strålende solskin og smuttede straks i noget tøj, så Emma og mig kunne nyde en lille morgentur. Der blæser desværre en del, men solen er varm og finder man en læfyldt krog er jeg sikker på at der vil være lunt og dejligt..
Når man sån bor over for en bager, så er det svært ikke at lade sig friste og det skete igen her til morgen. Det altså ved at være en dårlig vane:)
Overvejer om støvklud og støvsuger skal svinges her i formiddag, for senere henter Dianna og Randi mig, og så skal vi bare tøse-hygge i Voerså med dejlig mad, kølig vin og masser af tøsesnak..

5 kommentarer:

Miss Midtjylland sagde ...

http://www.guloggratis.dk/ude/haven/kolonihavehuse/annonce/5175064

Miss Midtjylland sagde ...

der ligger et virleig dejligt et der i Ådalen.... waaauw, siger jeg bare

Frk. Bibo sagde ...

Nåååårh, det er jo ikke det værste i weekenden - at trisse til bageren efter friskbagt. ;-)

Mette Lykke sagde ...

Jeg ville også lade mig friste hvis jeg boede ved siden af bageren.
God fornøjelse med tøserne..

MissMuffin sagde ...

Takker:)