søndag den 31. maj 2009

I skudlinjen...

Vi har bare haft en fantastisk dejlig dag i kolonihaven idag! Dejligt vejr, dejlige mennesker og godt humør...
I formiddags dukkede Huset i Hou med påhæng og Dianna op. De havde alle vovserne med og dejlig hjemmebagt brownie...
Kort efter dukkede Søren og Line op. De to mennesker har et fantastisk humør og energi, så sammen med dem fik vi klippet vores temmeligt store hæk og taget ukrudt hele vejen rundt langs hækken. Søren vidste lige hvordan man fiksede køleskabet, han havde endda den dims vi skulle bruge derhjemme, så den kunne vi bar få, så sparede vi et par hundrede..

Da vi efter alle strabadserne sad uden på græsset foran huset, lød der pludselig et smæld over hovederne på os og noget røg ned i skødet på mig. Først tænkte jeg at det sikkert var en stor humlebi i kolisionskurs, der havde ramt huset, så jeg sprang op. En sur humlebi i skødet var sikkert ikke så rart! Men istedet faldt der er spidshagl ned på græsset! Nogen havde fanme skudt på huset lige over vores hoveder med en luftpistol!!
Ingen var at se nogen steder. Jeg ville ellers gerne ha givet bagmændene en ordenlig røvfuld, for det kunne ha været gået rent galt!!
Så måske gæsterne imorgen skal have skudsikker vest med?!!

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder skrækkeligt med skuddet, MissMuffin! Godt at der ikke skete noget med jer!!!

Men ellers har I haft en skøn dag - det var dejligt at læse:O)

Her kan jeg ikke klage over noget - solskin, bare tæer, besøg af rådyrunge og loppemarked ;)

Piskeriset sagde ...

Det var da utroligt! Det var da komplet uacceptabel opførsel! :-O

Jeg kan søreme godt forstå, at du havde lyst til at afklapse dem - jeg var godt nok også blevet tosset!

MissMuffin sagde ...

Det var sikkert bare drengestreger, men det kan jo være temmeligt farligt hvis det rammer rigtigt!
Vi har bestemt ikke fortrudt vi har købt det, det er bar så skønt at nussse rundt derude!

Jeg er meget imponeret over dine besøgende. Utroligt at de tør komme så tæt på jer, men de har selvfølgeligt lært at i ikke gør dem noget:)

Piskeriset: Jeg synes også det var temmeligt frækt! Desværre var der ingen spor ag gerningsmændene..
Vi håber hvertfald bar at det ikke sker igen, for så er det da ikke særligt spændende at være derude...