mandag den 1. juni 2009

Med en lille blomst på..

Stine Mussmann laver de smukkeste hårbøjler og hårspænder, men hendes priser er også derefter. Efter jeg er kommet på elevløn kniber det lidt med at finde 400 kr. til en af hendes lækre hårbøjler med orkideer. Så må man jo bar være lidt krea, så i en af skufferne fandt jeg en gren med kunstige orkideer og snuppede en enkelt blomst derfra. Den sidder nu i mit hår og pynter og er et fint og billigt alternativ til hendes kreationer..
Det forhindre mig nu ikke i at drømme om denne her:)

3 kommentarer:

Irene sagde ...

Søde MissMuffin..Hvor er du fin :-)
Men den hårbøjle med fjerene kan du da selv lave...Find en billig hårbøjle du kan li og køb en pose fjer fra en hobby butik og lim dem på med en hurtig tørrende lim....Det er da nemt ;-)

Anonym sagde ...

Synes du er sluppet godt af sted med den blomst dér.. :)

MissMuffin sagde ...

Mrs. Cakeaholic: Det har jeg selv tænkt på:) Der står om den, at den er lavet på et stykke læder. Men det kan man jo også sagtens og så bar købe noget elastiksnor. Det må blive et regnvejrs-projekt:)

Belle Blues: Det synes jeg også. Den sidder kun fast med en enkelt hårnål og har siddet der hele dagen. Har en gren mere, så det er jo bar at sætte så mange i som jeg nu lyster...