søndag den 28. juni 2009

Varme nætter..

Puha, det er godt nok næsten ikke til at sove om natten i den varme!
Om morgenen når jeg står op, så føles det ligesom at ha tømmermænd, man er helt groggy og slatten..

Igår hyggede jeg mig sammen med nogle tøser og da tid var, blev de sat af i Gaden inden jeg fortsatte op efter Kristian. Kl. blev 2.00 inden vi kom i seng og jeg har nærmest ikke kunne sove siden. Så idag er der grundlag for en middagslur:)
Vaskemaskinen snurrer med den første vask og jeg har været forbi bageren, så alt er som det plejer at være sån en søndag..

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Sådan har jeg det også, det er rigtig svært at sove i varmen.
Det lyder dejligt med jeres tøsehygge i går aftes :-)

MissMuffin sagde ...

Meget...
Men igen, jeg klager ikke over det dejlige vejr:)
Det var super hyggeligt som altid..

Mette Lykke sagde ...

Du må ud og sove i kolonihave huset.. der er frisk luft og højt til himmelen..

MissMuffin sagde ...

Vi mangler lige at få lavet de sidste sikkerhedsinstallationer, så skulle vi gerne kunne sove derude første gang i den her uge. Det bliver fedt!