søndag den 14. juni 2009

En skøn dag i kolonihaven..

Lige omkring middag susede vi ud i kolonihaven..
Kristian har knoklet med at lægge flere fliser på, så vores terasse kan blive lidt større..
Mig, jeg har ikke lavet særligt meget:) Jeg fik plantet krydderurterne i potter og omplantet tomaterne, der blev nippet en blomst her og der og jeg gik en tur med vandkanden.. Og så var det vidst det:) Emma og mig tøffede en tur og ellers har vi bar dovnet på drømmesengen med havebøger og en lille lur, en masse hyggesnak med Kristian og masser af chokoladekiks..

4 kommentarer:

Anette sagde ...

Det lyder som en skøn søndag. Jeg fik også lov at slappe af i dag imens min mand knoklede i haven. Det er skønt.

MissMuffin sagde ...

Det er en god fordeling ikke:) jeg nød det i hvertfald og føler mig en lille smule mere klar til arbejde imorgen..

Lone sagde ...

Dejligt at læse, at jeres kolonihave er ved at tage form. Det lyder rigtig idyllisk med lavendlerne og sommerfuglebusken. Husk ikke at plante for tæt. Den fejl gjorde vi. Skal I ikke have et japansk kirsebærtræ?

MissMuffin sagde ...

Det har jeg hverfald ikke gjort med lavendlerne, for jeg håber de om et år eller 2 bliver store og tætte...
Jeg har overvejet det, de så utroligt smukke når de blomstrer i foråret, men de er bar ikke noget særligt når der ikke er blomster på..