lørdag den 20. juni 2009

En god feriestart...

Kristian har fået lagt terassen færdig idag, så her i ugen skal der hentes sån noget flet-hegn så vi har lidt læ der. Det kommer til at se super fint ud..
Hvad jeg har lavet? Ikke en disse:) Efter lidt oprydning og blomster-nusseri skulle vi lige ha en bid frokost. Og så overmandede trætheden mig! Så drømmesengen blev hevet frem og så sov Emma og mig ellers bar derud af mens Kristian arbejdede:)



På vej hjem smuttede vi i Føtex for at proviantere til de næste dage. Vupti, så røg der lige en kogebog med ned i kurven. "Energi Boost" hedder den og indeholder mange spændende retter. Fx. "Bagte sødkartoffeler med rød peber-hummus" eller "Pizza med grillstegte grøntsager". I frugt&grønt-afdelingen lå Føtex's avis "Sæson", som også er fyldt med spændende opskrifter. Så nu er der til lidt hyggelæsning:)

Aftensmaden idag bliver usund og syndig: røde bøffer, bearnaise og pommesfritter uden nogen form for grønt til, efterfuldt af jordbær med sukkerdrys og fløde. Uhm.. Så skal der ellers bar hygges med film og måske en lille smule snoller, hvis nogen af os orker at gå på tanken- jeg tvivler:)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er det ikke lidt tit at den drømmeseng hopper på ryggen af dig og Emma , medens stakkel Kristian skal knogle

MissMuffin sagde ...

Jo, men hvad skal jeg gøre? Det ligesom at den angriber:)
Herhjemme er det så bar sofaen der hopper på Kristian, så mon ikke det går lige op:)

Madame sagde ...

Sikke en skøn hyggedag, du har haft! Det er så dejligt ind imellem ikke at lave en disse. Energi Boost-bogen lyder meget spændende - det er helt sikkert sandt, at man kan spise sig til noget power :-)

Rigtig god søndag til dig!

MissMuffin sagde ...

Ja, og man har vel ferie:) Så jeg når nok at få trukket mig selv op til at få lavet lidt..
Der er rigtig mange spændende opskrifter, baseret på de sunde og grove kulhydrater og protein. Især opskrifterne på supperne er vildt lækre..

God søndag til dig Madame:)