søndag den 14. juni 2009

Sol og vind..

Igen idag skinner solen, men vinden er der også.
Når Kristian står op, så skal vi i kolonihaven. Jeg hentede ham kl. 5, så jeg forstår godt han er lidt træt:)
Nu har jeg hentet morgenbrød og sat vasketøj over, så jeg vil nyde en formiddag med solen i nakken ligesom Emma.

Aftenen igår var super hyggelig, jeg savner de piger!
Heldigvis har vi aftalt at ses lidt oftere og jeg er sat til at finde en dato for cafebesøg om 14 dage, så vi alle kan ses igen..

Igår ringede Kristians storebror dog pludseligt midt i festlighederne, for Lucas, deres mors hund var løbet væk fra Jørgen og han havde haft politiet i røret. Så jeg måtte ringe og vække mor, så hun kunne ringe til Jørgen. Jeg håber de fandt ud af det..

4 kommentarer:

Madame sagde ...

De var dejligt at læse, at I har haft en god dag sammen!
Uha jeg håber, de finder hunden igen, det er så trist, når den slags sker.
Rigtig god søndag til dig :-)

MissMuffin sagde ...

Det havde vi, så det skal snart gentages igen:)

Håber jeg bestemt også, men mon ikke de fandt ud af det igår..

Anonym sagde ...

Hov hov din mor sov skam ikke :-)) og jeg er sikker på at Jørgen har løst problemet med politiet, så Lukas kan komme hjem igen.. Dejlig dag til jer 3..

MissMuffin sagde ...

Haha, du lød bar sån:)
Det håber jeg også, det er da irriterende for ham at han stikker af..