fredag den 19. juni 2009

Plads til nyt?..

Der er gang i en oprydning i tøjskabet. En lille lejlighed betyder et lille tøjskab, og så skal der ryddes op med jævne mellelrum, for at det ikke ender i kaos.
Så jeg er igang. Der er jo ingen grund til overanstrengelse, så en masse pauser er indlagt. Men så sker der desværre det, at jeg "kom til" at gå ind på smartgirl's hjemmeside, hvor de har udsalg på en massse dejlige kjoler.
Er helt vild med disse 2..

Desværre er det kun i tøjskabet der er plads, økonomien kan ikke lige bære en masse tøjindkøb nu hvor vi har brugt en mindre formue på kolonihaven..
Der er jo bar lige alle de sommerfester, hvor en fin kjole kunne være sagen(og nej, selvfølgeligt har jeg ikke nogen i skabet der kan bruges)...
Nå, det var vidst den oprydning vi kom fra:)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tro du ikke at du kan narre Kristian til at sponsere en ny kjole den på det første billede tror jeg vil klæde dig skide godt
( god ferie)

MissMuffin sagde ...

Jeg har plaget "finansministeren" og kjolen(den første) er bestilt:) Så lidt heldig har man lov at være..