fredag den 26. juni 2009

Se min kjole..


Så kom kjolen jeg bestilte på smartgirl.dk.
Den levede ved første øjekast slet ikke op til forventningerne, for mønsret er helt andeledes end hvad man kan se på billedet- det er jo en af farene ved nethandel.
Den er lidt mere hverdags-agtig, hvor jeg egentligt havde planlagt, at den skulle bruges til flere af sommerens fester. Jeg skulle have bestilt den anden kjole også:)
Men efter jeg lige fik den på synes jeg nu faktisk den er rigtig fin, den sidder pænt og falder rigtig godt.Så den slipper vidst igennem og bliver godkendt alligevel:)

6 kommentarer:

Tina kristine sagde ...

Den ser da vildt behagelig ud.. og meget sommerlig :0)

MissMuffin sagde ...

Den er også dejlig behagelig og sommerlig, så den er på plads i skabet:)

Madame sagde ...

Jeg synes, den er MEGET smuk, både i facon og farver - jeg er sikker på den klæder dig og dit lyse hår helt perfekt :-)

Piskeriset sagde ...

Jeg synes, den har en meget spændende facon - især den nederste kant. Jeg må dog også indrømme, at det ikke lige er min farve, men min kollega, der er vild med lyserød, ville helt sikkert se 'sultent' på den! :D

Hav en god weekend!

Pernille på 1. sagde ...

Du bliver da helt smart girl med den på, den er meget smuk og har en rigtig dejlig farve.

Knus

MissMuffin sagde ...

Madame, men den salgstale der burde Vila næsten give dig provison:)Farven er jeg også ret vild med..

Piskeris: Jeg kan også rigtig godt li faconen. Alt der er lidt løst og asymetrisk er lige mig:) Farven er mere koral/orange end lyserød, men ja, meget tøset:)

Pernille, det må jeg jo næsten blive ja:)Mon ikke jeg ender med at blive rigtig glad for den, snittet passer hvertfald mig helt perfekt:)