fredag den 19. juni 2009

Ikke helt efter planen..

(Lady med mig i den anden ende, da vi gik tur igår)
Imorges, da vækkeuret ringede havde jeg det temmeligt skidt og jeg måtte vente oppe, så jeg kunne melde mig syg. Efter et par timers søvn mere på sofaen med Emma, har jeg det helt fint igen. Måske en smule forvirret, for da jeg vågner er der lige så mørkt i stuen, som der er sent om aftenen. Mørke skyer med masser af regn hænger ind over Nørresundby og det er en lidt trist på en lidt tidlig feriestart..
Men skidt, nu skal dagen bruges inden for, i blødt tøj og i roligt tempo, så lidt regnvejr gør vel ingenting- slet ikke når de har lovet godt vejr fra mandag, hvor jeg jo har ferie!

7 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Jeg håber du bliver frisk til din ferien.. Ja de lover godt ejr i næste uge.

MissMuffin sagde ...

Jeg har det helt fint nu- lidt groggy, men ellers fint..

Piskeriset sagde ...

Hovhov - nu ikke noget med at blive syg i ferien :-)
Godt at du har det bedre nu.

Madame sagde ...

Åh, det var godt at læse her, at du har det godt igen. Ja, vi kan heldigvis glæde os til dejligt vejr fra næste uge - og det er herligt, når man har ferie :o)

Anette sagde ...

Godt at se du har fået det bedre. Jeg er også med på ferie-vognen - dog "kun" en uge men jeg glæder mig meget.

Pernille på 1. sagde ...

Dejligt at du er blevet lidt mere frisk du skulle jo gerne være helt klar til ferien.
God fredag

MissMuffin sagde ...

Piskeris: Det ville jo være en katestrofe!

Madame: Det kan vi vidst godt blive enige om:)

Anette: I skulle oss på ferie senere på sommeren ikke? Så kunne jeg også godt ha nøjes med en enkelt uge i første omgang:)

Pernille: At starte en ferie med sygdom er spild af kræfter, så jeg er glad for det bar er bluff!